Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. juni 1999 - 18:56 Der er 94 kommentarer og
1 løsning

Protest mod Sonofon''s lukning af gratis SMS beskeder hos taletidskunder!!!

Hej

Flere af mine venner og jeg har mistet 30-40 enheder, da Sonofon lige pludselig begyndte at tage penge for afsendelse af SMS beskeder, så der  ryger 1/3 enhed hver gang man sender.

Jeg vil (med opbakning af ca. 10 andre) gerne have at vi får samlet folk til en protest, lidt i stil med Netstrejken, men mere organiseret og planlagt.

Alle der vil hjælpe kan skrive her.

MEN: Dette er ikke kun til Sonofon''s taletidskunder.

Dette er til alle danskere som er trætte af at skulle betale penge for at sende SMS, mens vores brødre i udlandet sender gratis.

Hvis du er Sonofon taletidskunde eller bare er træt af at skulle betale for beskederne, så SKRIV HER OG STØT OS!
Avatar billede sirius Nybegynder
12. juni 1999 - 19:03 #1
tabere køb et abonnement...
eller brug de sider på nettet hvor man kan...
f.eks.
www.telebesked.dk

sirius
Avatar billede dontron Nybegynder
12. juni 1999 - 19:05 #2
Betaling for beskeder??
NO WAY!
som om vi ikke betaler rigeligt i telefonregning!!!
Avatar billede qwa Nybegynder
12. juni 1999 - 19:06 #3
Hej.

Jeg vel helt sikkert gerne være med til at protestere mod Sonofon. Selv om jeg ikke har sonofon taletid vil jeg gerne støtte alligevel for en af mine venner har det og nu kan ghan ligepludselig heller ikke sende sms beskeder.

Att: Kenneth Kristensen
e-mail: Annettek@post4.tele.dk
Avatar billede camilla15 Nybegynder
12. juni 1999 - 19:09 #4
Tjaa det vil jeg gerne men det kommer an på hvordan vi skal protesterer *SSS*

Camilla!!!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. juni 1999 - 19:11 #5
camilla>> du har sgu da ikke sonofon taletid
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. juni 1999 - 19:13 #6
vi laver en side som snart kommer op

forslag til navne?
Avatar billede larz Nybegynder
12. juni 1999 - 19:15 #7
HMMM,jeg støtter jer helt klart !!!
Men så synes jeg at det skal være gratis for alle (Telia,T-DK O.S.V )

Lars Bartel    lars.bartel@gmx.net
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. juni 1999 - 19:16 #8
forresten kan man hvis man som mig har en nokia 6150 på sonofon taletid stadig sende gratis men så skal man lige vide hvordan
Avatar billede camilla15 Nybegynder
12. juni 1999 - 19:18 #9
Esben - Men alligevel jeg kan da godt støtte jeg , jeg syns da os at dem med abonnement skulle kunne sende Gratis beskeder!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. juni 1999 - 19:18 #10
jeg synes også det skal være gratis for alle ligesom vores naboer i andre lande
Avatar billede DaneX Praktikant
12. juni 1999 - 19:19 #11
Thi hi hi ...

Jeg har alm. Telia abb. og jeg kan sende gratis SMS'er, hehe
Avatar billede dreamer Nybegynder
12. juni 1999 - 19:20 #12
LOL

Ja, lad os endelig, har I ikke andet at lave, det gik jo overvældende godt sidst med netstrejken. Bravo må man sige..... Den hjalp jo ikke en skid, udbyderne kunne ikke se det store udsving den søndag der var strejke. Men ok, lad os da endelig protestere, kan I ikke også lige få skatten ned på 1% og derefter lige få gratis ADSL til os alle :)))
Avatar billede ismand Nybegynder
12. juni 1999 - 19:21 #13
Piv Piv Piv.... hvad man og lave noget ordentligt istedetfor at sidde og skrige op over hvor urimeligt alting er....
Avatar billede smovs Nybegynder
12. juni 1999 - 19:22 #14
Jeg gider ikke bare sidde og betale for, at jeg liiige skal sende en besked, hver gang der er noget ... Det burde være gratis, så ned med Sonofon !!
Bak op om Esben :o)
Avatar billede ismand Nybegynder
12. juni 1999 - 19:22 #15
Faktum er i allesammen gør det for at enten spare en krone her eller en krone der.... ELLER - (det som jeg tror er det rigtige) for at få folk til at besøge jeres alme hjemmesider.
Avatar billede overload.dk Nybegynder
12. juni 1999 - 19:23 #16
HELT KLART - HØRT, HØRT!!!
CyberEsben - I'm there!

Jeg er helt enig med at det dybt åndssvagt at skulle betale for nogle sølle SMS-beskeder. Desuden har SonoFon det med at hugge ens enheder når det går fra 23:59:59 - 00:00:00 og ikke løbende (sådan har jeg oplevet det) 14 enheder den ene dag, næste dag... 0! - tak, og man har ingen gang modtaget nogen beskeder på at det koster noget - tyndt!!!

!FREE SMS!

(TAK QWA! - ses i aften :)

Overload
att: Peter Loft
e-mail: peterloft@get2net.dk
Avatar billede ismand Nybegynder
12. juni 1999 - 19:25 #17
smovs: hvor lamt synes du egentligt det er.... sidst var der strejke - hvad skete der!??! - INTET! - Alle var på nettet fordi nogle andre nørder strejkede... fat dog at i ikke kan ændre på en skid. hvis noget er for dyrt køber folk det ikke - ergo må det være et dårligt produkt du sælger og så sænker de priserne eller forbedrer produktet... det er nøjagtigt det samme folk burde gøre når det drejer som og være det internetabonnementer eller tele abonnementer... men det fatte sådan en flok piverøve jo ikke... RØD FRONT... Vi strejker allesammen.... Lad os mødes i fælledparken.... og strejke mod at folk strejker...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. juni 1999 - 19:25 #18
jeg mistede pludselig 40 enheder
Avatar billede ismand Nybegynder
12. juni 1999 - 19:26 #19
Overload: få et abonnement lissom alle andre. Det er bevist at taletid er latterligt dyrt.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. juni 1999 - 19:26 #20
ismand>>  nej jeg har ikke rød front på min telefon hvorfor snakker du nu om det?
Avatar billede ismand Nybegynder
12. juni 1999 - 19:28 #21
Cyberesben: hvorfor vil du hele tiden strejke eller protesterer... hvi du er så satans utilfreds kan du vel for helvede lade være med at bruge deres taletidskort.
Avatar billede smovs Nybegynder
12. juni 1999 - 19:29 #22
ismand : Det kan fandme godt være du synes det er lamt, men så kan du jo bare sidde og nyde at betale for at sende en lille bitte besked ... Jeg er da ligeglad ...
Måske skete der ik' så megét under strejken, men man gør vel sin del ved at fortælle, hvad man mener ok ??
Avatar billede smovs Nybegynder
12. juni 1999 - 19:31 #23
ismand : Det er jo heller ikke kun rettet mod taletidskunder ...
50 øre for at sende en besked med abonnement (eller evt. mere) er dyrt, uanset om man kører med taletid, abonnement, eller hva' man så gør !!
Avatar billede ismand Nybegynder
12. juni 1999 - 19:32 #24
smovs: det gør man vel... Men en strejke eller en protest hjælper ikke... Email er opfundet...brug dog det hvis du er utilfreds... det kan da ikke være rigtigt at Sonofon skal sponsorerer dine samtaler vel? - SMS blev onfundet hvis man bar lige skulle sende en kort besked f.eks: møde om 10 minutter - eller "jeg er hjemme om en halv time" - så skulle folk ikke betale penge for at lave et opkald. Men faktum er jo at folk udnyttede at det var gratis ved at have lang samtaler via SMS og det kan jeg egentligt godt forstå at Sonofon ikke gad og brug deres net til.
Avatar billede DaneX Praktikant
12. juni 1999 - 19:33 #25
Esben:
Jeg må nok sige at det du er ved at prøve at starte nu er dybt latterligt.
Det du er utilfreds over er der alternativer til.
Det var der ikke med internet priserne.

Alternativet her er: et alm. abb.
Telia f.eks. som jeg bruger ... de tager ikke penge for at man sender SMS'er.

For fanden ... det ender vel snart med at folk begynder at strejke når TV-Avisen ændrer udseende (kullisen).
"HEEEEEEEEEEYYYYYY!!!! DEN BAGGRUND ER FANME LATTERLIG GRIM!! LAD OS BOYCUTTE TV-AVISEN!!!!"

*ryster på hovedet*
Avatar billede smovs Nybegynder
12. juni 1999 - 19:37 #26
ismand : Det er opfundet for kundernes skyld - ikke omvendt, så jeg synes det er helt i orden, at folk bruger sms til længere beskeder.

Ligemeget, om man sebder en e-mail eller om man laver en hel strejke ud af det kan da være pisseligegyldigt !! Budskabet kommer frem under alle omstændigheder ...
Hvis du synes det er så latterligt, så find dog noget andet at beskæftige dig med !!
Avatar billede ismand Nybegynder
12. juni 1999 - 19:37 #27
DaneX:

Jeg er helt enig i din mening... det virker somom CyberEsben har startet sin helt egen lamer trend der går ud på at alt der er urimeligt skal der protesteres eller boykottes mod.

CyberEsben:

hvorfor bliver du ikke bare BZ'er eller bliver medlem af R.E.B.E.L. Så kan du bruge din fritid på noget du gerne vil.
Avatar billede DaneX Praktikant
12. juni 1999 - 19:38 #28
ismand:
Nu ser jeg ikke Esben som en lamer.
Jeg var enig med ham i internet priserne.
Men det her er bare for langt ude, fordi her er der et alternativ til taletids kortene, så man kan sende gratis SMS'er.
Avatar billede ismand Nybegynder
12. juni 1999 - 19:40 #29
Smovs:

Jeg beskæftiger mig med dette på grundlag af den sidste netstrejke som var dybt til grin - For jeres egen skyld synes jeg i skulle droppe hvad i nu vil igang med - være det en protest indsamling eller whatever.... jeg skrev selv under på at priserne på inet abonnementer var alt for høj - men indså at jeg ikke ville kunne ændre på en skid - Og jeg havde ret...

Protestér i bare løs - men det hjælper ikke en dajm.
Avatar billede ismand Nybegynder
12. juni 1999 - 19:40 #30
DaneX: jeg har aldrig sagt at CyberEsben var en lamer... jeg sagde det var en "lamer trend"
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. juni 1999 - 19:41 #31
daneX er du sikker på at telia bliver ved med at køre gratis beskeder?
Avatar billede DaneX Praktikant
12. juni 1999 - 19:42 #32
Der skal vel en lamer til at starte noget der er lamt. Så indirekte kaldte du ham vel for en lamer et eller andet sted :)
Avatar billede DaneX Praktikant
12. juni 1999 - 19:43 #33
Esben: de har i hvert fald ikke bebudet at de vil til at kræve betaling for det.
De har altid kørt med gratis SMS.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. juni 1999 - 19:43 #34
hvad koster deres abbonnement? og hvad koster det pr. min hvis man er uden for deres område?

min telefon kan kun finde sonofon og teleDK og mobilix her ude på landet
Avatar billede ismand Nybegynder
12. juni 1999 - 19:43 #35
DaneX: point taken. *ggg*
Avatar billede ismand Nybegynder
12. juni 1999 - 19:45 #36
Cyberesben:

Nu læste jeg en af dine indlæg

Reference:

Hvorfor har alle ikke Sonofon?  1 point fra cyberesben
Hej! her er endnu et af de svære..

hvorfor har i ikke bare alle sammen sonofon (taletid) og sponsorfonen?

man kan sende gratis sms og snakke gratis med reklamer... det er røv fedt...

hvis alle havde sonofon taletid kunne man chatte gratis sammen og man kunne ringe sammen gratis efter 17... ALLE kunne... det ville være gud!

Netop af den grund sætter Sonofon pris på SMS beskeder. Er det så skide urimeligt?
Avatar billede smovs Nybegynder
12. juni 1999 - 19:47 #37
ismand : Ja, det kan sgu godt være, at netstrejken var til grin efter din mening, men helt ærligt, er jeg da SÅ ligeglad .. vi protesterer da uanset, hvad du mener ...

Kan du ikke bare være ligeglad ??
Avatar billede ismand Nybegynder
12. juni 1999 - 19:48 #38
smovs:

hvorfor skulle jeg være ligeglad... det er vel et frit land? - kan du ikke bare være ligeglad hvis jeg smugler flytninge ind i Danmark?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. juni 1999 - 19:49 #39
ismand>> det var den gang sonofon var seje
Avatar billede smovs Nybegynder
12. juni 1999 - 19:50 #40
Jeg ved ikke lige, hvorvidt det kan sammenlignes !!!
Men det lyder tydeligt misfornøjet over vores mening om smsbetaling, og DÉT mener jeg du kan være fuldstændig ligeglad med så længe du er tilfreds med systemet såeh ...
Avatar billede ismand Nybegynder
12. juni 1999 - 19:51 #41
Cyberesben:

som sagt... er det ikke logisk at de ikke vil gøre det gratis... sponsorfonen er jo heller ikke gratis... du betaler jo ved at du skal høre på reklamer.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. juni 1999 - 19:52 #42
ismand>> nej for det går ud over os andre at du smugler flygtninge ind. der er nok af dem i forvejen...

men at vi protesterer kan da i hvert fald ikke skade dig... har du overhovedet en mobiltelefon?
Avatar billede ismand Nybegynder
12. juni 1999 - 19:52 #43
smovs:

Du mener måske at det er HELT urimeligt at sonofon vil have penge for en service de yder?
Avatar billede ismand Nybegynder
12. juni 1999 - 19:52 #44
Cyberesben: næ.
Avatar billede graae Nybegynder
12. juni 1999 - 20:11 #45
Cyberesben>>

Nu er du sq da blevet for plat, vi strejker jo altid.
...Jeg er IKKE med!

Hvad med at vi istedet undgår Lula fra Istedgade, er jeg den eneste som har bemærket at hun har sat prisen op med 2.75,-???
Avatar billede fragment Nybegynder
12. juni 1999 - 20:13 #46
Jeg vil bare gerne kunne sende sms beskeder fra min Telia Cash.
Jeg betaler da gerne det det koster BARE JEG HAVDE MULIGHEDEN.
Jeg bruger ikke min telefon så meget at det kan betale sig at skifte til alm. abo. Det sux.
Avatar billede larz Nybegynder
12. juni 1999 - 20:25 #47
Ok nok en grund til at SMS kommer til at koste noget er at det giver et kæmpe underskud med TALETID !! En gider da ringe med det !!!  har hørt rygter om at de vil lukke taletid !!
Avatar billede dreamer Nybegynder
12. juni 1999 - 20:41 #48
Citat Cyberesben: ismand>> nej for det går ud over os andre at du smugler flygtninge ind. der er nok af dem i forvejen...

Er du racist, Cyberesben ?
Avatar billede larz Nybegynder
12. juni 1999 - 20:49 #49
Hvornår stoppede det med gratis sms ved sonofon ????
Avatar billede graae Nybegynder
12. juni 1999 - 21:00 #50
CYBERESBEN er et svin pga. sine udtagelser, han bør sige undskyld!
Avatar billede thoeger Nybegynder
12. juni 1999 - 21:21 #51
Hvad med at vi lavede en strejke mod alle de strejker, jeg er ved at lave en side....!!!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. juni 1999 - 21:55 #52
ismand og andre>> nej jeg er ikke racist men jeg mener ikke at menneskesmugling er vejen frem, så derfor ville jeg have noget i mod at du smuglede mennesker, da det kommer til at vedrøre os andre. ismand du kan jo egentlig være lige glad med om vi protesterer... hvorfor fanden skriver du her inde? smut nu bare ud og betal din telefonregning... dette spm var for folk som ville hjælpe, ikke for folk som ville sige os imod...
er det svært at forstå?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. juni 1999 - 21:57 #53
de gratis beskeder stoppede i sidste uge
Avatar billede dreamer Nybegynder
12. juni 1999 - 22:01 #54
Cyberesben:

Det lyder som om at du har et problem med at diskutere, hvilket da er lidt synd.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. juni 1999 - 22:03 #55
graae>> jamen så undskyld...

jeg tror du har forstået mig på en anden måde end jeg mente det...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. juni 1999 - 22:05 #56
dreamer>> hvad mener du helt præcist med det?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. juni 1999 - 22:22 #57
Avatar billede sletmig Nybegynder
12. juni 1999 - 23:21 #59
Jeg synes det er i orden at SMS koster penge, hvad skulle de ellers tjene deres penge på? men jeg synes sgu ikke om at de trækker dem på det og det tidspunkt!!! DET SKAL GØRES LØBENDE

btw: Selvfølgelig må prisen på SMS gerne skrues meget ned, men det gør de sikkert heller ikke
Avatar billede fobba Nybegynder
13. juni 1999 - 00:25 #60
Heisa...!

Sikke en gang øregas denne debat, SONOFON har været ramt af tekniske problemer og det kom så kunderne tilgode ved de kunne sende gratis SMS.!

Folk idag er fuldstændige egoistiske, de tror de kan få alt gratis ? .. Men der er altså en virksomhed bag der skal tjene penge..! Isåfal nogen er imod betaling af SMS, så brug dog de gratis service der er på nettet - ellers lad da være med at sende SMS'er. !!!

Jeg ved ikke hvilket fjols der har startet dette, men det er da helt gak gak

Hilsen Lasse
Avatar billede thefreak Nybegynder
13. juni 1999 - 02:27 #61
Det er nemlig rigtigt fobba!
SONOFON har hele tiden sagt man kunne sende 3 beskeder pr enhed.
Så det kan sgu da ikke komme som et shock at de pludselig mener det!
Avatar billede dreamer Nybegynder
13. juni 1999 - 03:05 #62
citat fra Cyberesben: ikke for folk som ville sige os imod...
er det svært at forstå?

Cyberesben: Jeg mener bare at det er synd at du ikke gider diskutere det her. Jeg mener f.eks. at det er direkte latterligt at lave en protest når man ikke undersøger noget om hvad det egentligt handler om og ikke organisere det ordenligt.

Avatar billede cyberesben Nybegynder
13. juni 1999 - 04:04 #63
øøøh ok
Avatar billede yehaa Nybegynder
13. juni 1999 - 15:40 #64
Hej Esben

Du mener altså, at Sonofon skal give dig lov til at belaste sit net med dine beskeder, UDEN at få penge for det? Du mener altså ikke at du skal betale for den service Sonofon stiller til rådighed?

Ok, du starter et teleselskab, og dine kunder klager over at de ikke må ringe gratis. Jeg er sikker på, at hvis du sætter dig selv i den situation ville du ikke beklage dig. Det er sq da klart at de må kræve penge for det, for at få overskud...

Og jeg har set hvordan disse SMS beskeder bliver brugt. På skoler sendes der fra klasse til klasse, og de skal altså OGSÅ beklage sig? De kan da bare rejse sig op og gå den lille vej...

Jeg mener at det er urimeligt (på sonofons vejne) at i kræver dette!

- Magnus
Avatar billede yebzqey Nybegynder
13. juni 1999 - 22:31 #65
Jeg er 100% med på den! Det er noget lort, man! Jeg har selv mistet ca. 40 enheder...
Avatar billede yebzqey Nybegynder
13. juni 1999 - 22:34 #66
Danex> Jeg kan sgu'da ikke sende gratis med min teliafon... Jeg kan overhovedet ikke sende beskeder eller roame...
Avatar billede yebzqey Nybegynder
13. juni 1999 - 22:38 #67
Dreamer> Strejkede du i søndags?
Avatar billede i11uzion Nybegynder
13. juni 1999 - 23:16 #68
Hmmmmmm jeg er nu glad for at jeg ikke har sådan en lorte Brian telefon... Heh
Avatar billede dreamer Nybegynder
13. juni 1999 - 23:44 #69
i11uzion : Nej, det gjorde jeg ikke

Jeg skrev dog under på www.netstrejke.dk det fortryder jeg dog, da jeg skrev under så jeg det bare som en god ide og havde ikke sat mig ind i hvordan strejken skulle forløbe og hvor dårligt den var organiseret.
Avatar billede yehaa Nybegynder
14. juni 1999 - 00:07 #70
i11uzion -> Der er ikke noget ivejen med at have en mobiltelefon, bare man ikke forventer at den skal være gratis at bruge...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
14. juni 1999 - 04:03 #71
ok alle sammen, så har jeg lavet et forslag til  siden...

http://www.smsprotest.dht.dk
Avatar billede cyberesben Nybegynder
14. juni 1999 - 04:05 #72
i er velkomne til at komme med kritik
Avatar billede larz Nybegynder
14. juni 1999 - 09:18 #73
Nu er det jo ikke for at sige noget vel !!!  men da jeg var oppe ved en af mine venner, som helt tilfældigvis har en Sonofon taletids telefon, måtte vi lige prøve at sende en SMS (der var ikke mere taletid tilbage)  og det virkede sku da fint !!!

hmm, virker jeres protestere så godt !! eller kager Sonofon bare rundt i det !!!
Avatar billede ismand Nybegynder
14. juni 1999 - 10:45 #74
Jeg synes vi skal boykotte CyberEsben fordi han er racist! - Han ødelægger hele verden.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
14. juni 1999 - 11:08 #75
ismand>> enten prøver du at være sjov, ellers er du meget tungnem eller også har du bare ikke læst hvad jeg skrev ovenfor!!!!!

larz>> den snupper først enhederne flere dage senere end man bruger dem
Avatar billede larz Nybegynder
14. juni 1999 - 13:35 #76
vil det så sige at når hun køber et nyt taletidskort, bliver det så trukket fra det !!
Avatar billede dreamer Nybegynder
14. juni 1999 - 18:39 #77
Cyberesben: Jeg har lige læst på den der side du har lavet, jeg kan se at telia har gratis SMS, eller det vil sige at du ikke er helt sikker.
1. Kan du ikke lige bruge de 5 min for at ringe til Telia ?
2. Hvis de har det, hvorfor helvede skifter du så ikke bare over til dem. Det har jo noget med konkurrance at gøre, det kan jo f.eks. være at Sonofon har bedre service osv og derfor er bliver nød til at tage noget for SMS. Telia derimod har jo nok nogle ulemper i forhold til Sonofon, men tilgængæld har de råd til at tilbyde gratis SMS.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
15. juni 1999 - 23:01 #78
ismand>> var det dig der ville lave en cyberesben-strejke`?
Avatar billede gosche Nybegynder
21. juni 1999 - 06:14 #79
Hejsa..

Jeg vil også gerne være med til at støtte, da jeg også syntes det er forkert at vi skal betale for at sende sms beskeder..

Sammentidigt vil jeg sige at det er for dårligt at sådan et teleselskab som mobilix ikke gør så man kan sende sms'er fra deres taletidskort.

Lad os bakke op om at protestrere imod betaling at sms beskeder på taletidskort og almindelig mobilkort..
Avatar billede larz Nybegynder
25. juni 1999 - 13:25 #80
Der skete vist ikke meget med den Strejke !!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
25. juni 1999 - 13:33 #81
vi er ikke begyndt endnu!
Avatar billede larz Nybegynder
25. juni 1999 - 19:01 #82
hmm, tror i selv på det vil hjælpe noget ??? når i begynder
Avatar billede graae Nybegynder
25. juni 1999 - 20:03 #83
Enig med Larz...
...Det er sq for plat!
Avatar billede thefreak Nybegynder
27. juni 1999 - 23:31 #84
Og lige nu kan man sende gratis SMS beskeder på sonofon taletid igen!

Betyder det at protesten er slut?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
28. juni 1999 - 01:26 #85
thefreak>> nej det kan man ikke!

det er fordi den først tæller ned om 5 dage.... sådan noget PIIIIIIIIS
Avatar billede smovs Nybegynder
29. juni 1999 - 23:16 #86
Ned med SONOFON !!!
Alt, hvad der har med SONOFON at gøre koster alt for mange penge - deres taletidskort, pludselig betaling for SMS og alt muligt andet ...
Der kan da ikke være særlig mange der gider bruge penge på at sende en skide besked ... SONOFON er nogle svin !!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
30. juni 1999 - 01:12 #87
ja, men det der gør dem til lidt guder, er deres sponsorfon!
Avatar billede larz Nybegynder
30. juni 1999 - 13:17 #88
hmmm, sponsorfon !! hvor fedt er det at blive afbrudt hver 2 min !! så hellere betale de 96 Øre det koster i minutet !!!

og så lige til det med SMS beskeder, det er sku da det fedeste ved en Mobiltelefon !!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
30. juni 1999 - 13:29 #89
larz>> jeg vil sige at sms nok er 40% af det, sponsorfonen er 40% og resten er 20% og så lige 50% oven i hvis man har en nokia

sponsorfonen er genial, da man så kan have en mobiltelefon uden nogen udgifter....

og jeg bruger det alligevel ikke til andet end at ringe og sige "hvor er du" eller give korte beskeder, så det der reklamer lægger man ikke mærke til
Avatar billede larz Nybegynder
30. juni 1999 - 17:11 #90
Ja hvor fedt er det at ha´ en Nokia med et taletidskort !!!

Så hellere en Motorola med TDK abonnement !!
Avatar billede larz Nybegynder
30. juni 1999 - 17:15 #91
Ja, det er jo ret fedt at man kan ringe til andre mobiltelefoner fra andre Teleselskaber med Sponsorfonen (Nååå nej det kan man jo ikke) HE HEHEHEHE
Avatar billede cyberesben Nybegynder
30. juni 1999 - 18:55 #92
larz>> hvorfor tror du? så skulle sonofon til at betale andre selskaber penge for at der blev ringet til dem...

de kan jo selv råde over deres eget net, så der kan de sætte prisen som de vil... og over 50% af mine venner har alligevel sonofon

og hvorfor er ufedt at have en Nokia med taletid? du kan sgu da det samme, du betaler det bare på en anden måde... ok?

og hvis du gerne vil vide det, har jeg også et abbonnement som jeg ikke bruger, da jeg er bange for regninger
Avatar billede dencker Nybegynder
06. juli 1999 - 13:34 #93
Mobilix kan sq ikke engang SENDE beskeder.....
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. juli 1999 - 18:44 #94
jo nogen af deres taletidskunder kan godt
Avatar billede cyberesben Nybegynder
11. december 1999 - 19:46 #95
lukket