Avatar billede cotus Nybegynder
17. februar 2002 - 09:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Chmod på FSP?

HVordan chmod'er jeg en af mine filer ppå Friserverplads?

/cotus
Avatar billede nuck Nybegynder
17. februar 2002 - 09:42 #1
Det kan du ikke...
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
17. februar 2002 - 10:15 #2
Det er Win2k advanced server og det gør den helt automatisk
Avatar billede cotus Nybegynder
17. februar 2002 - 10:23 #3
Ja, men det er et problem, når jeg får denne fejl:

The config file is writeable by the webserver. This is a major security risk because anyone can change your server settings now by using the install script.

phpBB will not be able to run until this is fixed. On unix systems this can be done with the following command:

chmod 644 config.php
Or use your FTP program to do this.
Switch on the 'read-only' attribute if you are running the script on a Windows machine.

/cotus
Avatar billede dk-pingvinen Nybegynder
17. februar 2002 - 11:49 #4
Kontakt FSP - De skal manualt ind og sætte rettigheder på filen da det er en windows, eller flyt til en webhotel udbyder. Jeg har mit domæne xpnet.dk hosted hos www.nettohost.dk from 35 kroner om måneden! Oppetiderne er alt for gode faktisk har de kun været nede en gang af en periode på ca. et ½ år, og de var nede ca. ½ time pga. server opgraderinger, og der kan du få chmoddet osv. alt hvad du vil! Det findes også mange andre alternativer. og det kan bedre betale sig at slippe en 20'er en 10'er og en fem-krone hver måned, og så få noget der VIRKER!
Avatar billede cotus Nybegynder
05. maj 2002 - 18:23 #5
/Lukket