Avatar billede 09abz Nybegynder
16. februar 2002 - 22:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Counter-Strike

Hey Experter

Jeg har et lille problem med mit counter-strike, når jeg er inde og spille over nettet (eller LAN) så gider min consol ikke komme ned. Jeg kan heller ikke se teksten der kommer i starten når man logger ind fx "velkommen (spillernavn), ved at connecte til denne server går du med til at vi scanner din ....."  kan det have noget med hinanden at gøre?

-
Håber i kan hjælpe
Avatar billede xenophobia Nybegynder
16. februar 2002 - 22:51 #1
i genvejen skriv under stien -console
Avatar billede 09abz Nybegynder
16. februar 2002 - 23:32 #2
Kan du forklare det lidt mere tydeligt, forstod det ikke helt..
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2002 - 23:55 #3
Du klikker på genvejen til counter-strike med din højre museknap.
Der tilføjer du '-console' til stien. Dog uden ' - hehe.....
Avatar billede xenophobia Nybegynder
17. februar 2002 - 00:01 #4
C:\Half-life\Hl.exe ctstrike console <--- med din egen sti i stedet.
Avatar billede 09abz Nybegynder
17. februar 2002 - 10:09 #5
Når jeg højre-klikker på Genvejen, skal jeg så gå ind under egenskaber? kan i ikke forklare det step for step ? :)
Avatar billede 09abz Nybegynder
17. februar 2002 - 11:54 #6
Har fundet ud af det.. (behøver ingen step by step forklaring)

Tak..
Avatar billede xenophobia Nybegynder
17. februar 2002 - 17:38 #7
Tak for point