Avatar billede christian_catu Nybegynder
16. februar 2002 - 19:29 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Mangler logo

Hejsa
Jeg har en hjemmeside, hvor jeg godt kunne bruge et fedt logo, men jeg lige så artistisk som en død flue. Hvis der er nogen der vil hjælpe mig, så skal logoet indeholde ordene "Worldwide Nerds", samt gerne noget nørdrelateret grafik... Evt forslag sendes til catu@worldwidenerds.dk
Avatar billede nonick Nybegynder
16. februar 2002 - 19:33 #1
Størrelse? Farver?

Kan Lidt PHP kode være "nørde grafik"?
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2002 - 19:36 #2
kunne du ikke give et link til siden, dette kunne give en inspiration
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2002 - 19:37 #3
nonick>>
nu ikke noget med ansigter, referer lige til din hjælp til mig *SS*
Avatar billede christian_catu Nybegynder
16. februar 2002 - 20:04 #4
Jo da. Hjemmesiden er www.worldwidenerds.dk. Dette er bare min øvelsessiden, jeg skal til at lave en ny, med noget supporterhjælp osv, når jeg får mit nye webhotel. Direkte link til billeder der evt. kunne indgå (det jeg har beskåret kan jeg meget godt lide) http://www.worldwidenerds.dk/nerds.htm
Avatar billede christian_catu Nybegynder
16. februar 2002 - 20:14 #5
Jeg kunne godt bruge både et banner og evt. et lille logo at placere i øverste venstre hjørne. Jeg regner med at baggrundsfarven bliver sort og/eller lys grå
Avatar billede nonick Nybegynder
16. februar 2002 - 20:38 #6
questis.. LOL :)
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2002 - 20:46 #7
christian>>
nu må du bestemme dig, skal det laves som noget nørdet, elles skal det laves med firkantede giffer?
Avatar billede christian_catu Nybegynder
16. februar 2002 - 20:49 #8
Firkantede giffter?? Jeg havde forestillet mig noget med en smart sammensætning med billede og txt
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2002 - 20:51 #9
dem du refererede til!!
Avatar billede christian_catu Nybegynder
16. februar 2002 - 20:57 #10
det var bare forslag.
Avatar billede zhark Nybegynder
17. februar 2002 - 01:01 #11
Avatar billede christian_catu Nybegynder
17. februar 2002 - 09:00 #12
zhark--> det staves worldwidenerds
Avatar billede uap Nybegynder
23. februar 2002 - 23:47 #13
Avatar billede uap Nybegynder
23. februar 2002 - 23:53 #14
Avatar billede zhark Nybegynder
24. februar 2002 - 01:14 #15
Ja det var jo en fejl, på billedet er det ændret!
http://www.gvdnet.dk/~pouls/nerts-2.gif
Avatar billede christian_catu Nybegynder
24. februar 2002 - 10:22 #16
Nej det er ikke helt zhark. Du skriver stadig worldswidenerds istedet for worldwidenerds
Avatar billede uap Nybegynder
24. februar 2002 - 14:35 #17
Christian>> Det er måske noget han skriver i stedet for at sætte en lille rød copyright-ting på.

Du har ingen kommentarer til mine?
Avatar billede christian_catu Nybegynder
24. februar 2002 - 15:27 #18
uap - Det må du fandeme rundstyk! Jeg synes de er fede, er det muligt at lave noget i samme stil i bannerformat?
Avatar billede uap Nybegynder
24. februar 2002 - 15:35 #19
Jooh, det skal det da nok være :)