Avatar billede humpfrey Nybegynder
16. februar 2002 - 18:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

DivX 4.12 og lyden hænger bagefter...

Jeg har hentet den nyeste codec ned (4.12) og når jeg vil afspille divx, windows egen wmplayer 7 virker slet ikke, der er ikke engeng billede, og den gamle wm player kører nærmest i slow motion. The Playa virker, men der hænger lyde bagefter - hvad skal der gøres ?
2. spørgsmål findes der programmer der kan styre syncronisationen mellem lyd og billede ?

eksperten er en super side...
på forhånd tak
Avatar billede monmathiesen Nybegynder
16. februar 2002 - 18:56 #1
Du er nød til at installere 3.11 eller 3.20 fordi begge kommer
med MPEG4 og MP3 fix. Det gør Divx 4.xx ikke desværre :)
Avatar billede humpfrey Nybegynder
16. februar 2002 - 19:07 #2
Tak for den hurtige respons, der har du virkelig kridtet skoene, men hvor får jeg fat på 3.20 ? den har jeg ikke hørt om før - endnu engang tak
Avatar billede monmathiesen Nybegynder
17. februar 2002 - 14:44 #3
Prøv med www.google.com (den finder næsten alt).

Det er en gamle udgave men jeg har stadig et kopi både af 3.11 og 3.20
hvis du synes det er umuligt at finde den, skriv din mail så skal jeg
nok maile den til dig :)
Avatar billede humpfrey Nybegynder
17. februar 2002 - 16:43 #4
en tak til monmathiesen, jeg har fået den nu, argh men skidtet hænger endnu (her skal læseren forestille sig at jeg sidder og river mig i håret) Er nogen anden metode end formattering, hvor man kan starte forfra med de dicx codecs ? alt andet virker jo, det er bare de forp.....codecs der gør livet surt...
and once again - tak