Avatar billede rasmus_mette Nybegynder
16. februar 2002 - 18:23 Der er 5 kommentarer

Ændring af afsender adresse

Jeg har for et stykke tid siden oprettet en email hos opasia nettid. Jeg har efterfølgende ændret adressen, men outlook express sender stadig den gamle adresse med som afsender. Nogen forslag til hvordan jeg ændrer det?
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2002 - 18:34 #1
du må kun oprette et spørgsmål en gang, luk det ene
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
16. februar 2002 - 19:14 #2
Funktioner - konti - egenskaber - der ændre du det
Avatar billede summer Mester
16. februar 2002 - 23:32 #3
Det er som johnschmidt har svaret, ellers spørg igen, men luk lige
http://www.eksperten.dk/spm/173360 skriv selv et svar og acc. det selv, så får du pointene igen og spm. er lukket :]
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2002 - 16:40 #4
lukketid ?
Avatar billede summer Mester
22. december 2003 - 17:18 #5
Luk please!