Avatar billede donjensen Nybegynder
16. februar 2002 - 15:52 Der er 3 kommentarer

2 Skærme på samme grafikkort i XP

Jeg har et Gainward GTS2PRO 450 "Golden Sample" hvor der er tv-out på(S-VHS). Den virker fint, men hvordan kan jeg få den til at vise både mit TV og min skærm? Jeg kører med Nvidia driver version 2.3.1.1 kunne det hjælpe at ændre dette?
P.S. Jeg vil IKKE bruge TV-TOOL da jeg synes at dette program er yderst uprofessionelt (det stinker)
Avatar billede rune_c Nybegynder
16. februar 2002 - 17:12 #1
Det kan ikke lade sig gøre! Det er noget med den teknologi nVidia bruger der gør at det ikke kan lade sig gøre! Hvis du ikke ønsker at bruge Tv-tool må du enten finde dig i det eller købe dig et ATI grafikkort. ATI bruger nemlig en anden teknologi hvor det ikke er noget problem at vise noget samtidigt på tv-out og normal skærm
Avatar billede donjensen Nybegynder
16. februar 2002 - 20:07 #2
Bullshit, min broder har et Asus V-7100 GTS2 der sagtens kan gøre det, og det er oxo Nvidia.
Avatar billede tofferman Nybegynder
25. februar 2002 - 01:13 #3
På arbejdet har jeg et nVidia-grafikkort, og jeg kan da have det samme billede både på min skærm og en projektor. Det hele gør igennem en lille fordelerboks, og mon ikke man kunne slutte en skærm mere til istedet for projektoren...konklusion: Det må kunne lade sig gøre.