Avatar billede troublesmurf Praktikant
16. februar 2002 - 11:38 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

asus

Jeg har en P4 med et ASUS v7700 Gforce2MX 64M, XP har selv en driver tildet, men da jeg installerede Return to castle wolfenstein, sagde den noget med OpenGL, så jeg installerede de medfølgende drivere, til grafikkortet, hvorefter fejlen ikke længere kom, men den meddelte at driverne ikke var godkendt til XP under installationen

nu skriver RTCW en fejl: LoadTGA: colormaps not supported

jeg kan ikke finde en XP driver til mit skærmkort, kan nogen hjælpe mig?

hvis ikke det skulle være problemet vil jeg også gerne have et bud på hvad det kunne være.
Avatar billede resten Nybegynder
16. februar 2002 - 11:41 #1
Avatar billede troublesmurf Praktikant
16. februar 2002 - 11:44 #2
der har jeg været inde.. men kan ikke umiddelbart finde noget mht driver download
Avatar billede resten Nybegynder
16. februar 2002 - 11:51 #3
Har du kigget herinde så?
http://download.asus.com.tw/mm_list.asp
Avatar billede troublesmurf Praktikant
16. februar 2002 - 11:57 #4
den første side, som jeg havde været på mange gange. *gg* fandt jeg en download, men nu siger spillet som det gjorde først: could not open OpenGL subsystem..

den anden kan jeg ikke finde nogen download på...
Avatar billede the_email Nybegynder
16. februar 2002 - 11:59 #5
Hent den nyeste Detonaotor på http://www.tweakup.dk

og installer den.
Avatar billede troublesmurf Praktikant
16. februar 2002 - 12:14 #7
jeg trykkede på opdater driver i enhedshåndtering og henviste den til min ASUS CD, istedet for at køre det installations program som ligger derpå, og nu virker det..

i får point alligevel.. det var vest min egen dumhed der har opholdt jer.. :o) mange tak for hjælpen ellers
Avatar billede troublesmurf Praktikant
16. februar 2002 - 12:15 #8
fortsat god weekend... nu skal der spilles RTCW i Horsens.. :oD
Avatar billede resten Nybegynder
16. februar 2002 - 14:41 #9
:-)