Avatar billede islander Nybegynder
16. februar 2002 - 10:59 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2000 virker ikke og kan ikke geninstalleres i XP

Kan det være rigtigt, at man ikke kan geninstallere Outlook 2000 efter at Windows XP er installeret? Jeg får to fejlmeddelelser, når jeg forsøger at geninstallere: kan ikke finde IRT20.DLL og OMINT.DLL. Den sidste fil har jeg fundet på CD-rom 1 i underbiblioteket for NT!
Er der nogen derude, der har erfaring her?
Avatar billede resten Nybegynder
16. februar 2002 - 11:02 #1
Du skriver genindstaleret ?
har du opgarderet din win xp og nu virker din office pakke ik
Avatar billede islander Nybegynder
16. februar 2002 - 11:07 #2
både og - Outlook virkede fint i ca. 1½ måned og gik så i "udu". Microsoft anbefalede mig at downloade SR1a. Det virkede ikke og derfor forsøgte jeg at geninstallere.
Avatar billede resten Nybegynder
16. februar 2002 - 11:09 #3
Har du så prøvet at slette hele din office pakke i tilføj/fjern programmer?
Og så indstaler den igen så skulle den nok komme.
Avatar billede islander Nybegynder
16. februar 2002 - 11:14 #4
tja, men hvad med data i outlook??? Når man nu ikke LIGE fik taget backup før det gik galt? - Og det ser for mig ud til at Outlook 2000 "tror" den installerer sig i NT... og jeg har ikke lyst til at lade mig tvinge til at købe Office XP.
Avatar billede resten Nybegynder
16. februar 2002 - 11:15 #5
office 2000 den kører perfekt på windows xp.
Avatar billede resten Nybegynder
16. februar 2002 - 11:16 #6
Er det ikke en fejl at du accebtered dig selv?
Avatar billede islander Nybegynder
16. februar 2002 - 11:19 #7
Havde du 2000 installeret, da du installerede windows xp? Det havde jeg, og der var intet i vejen før fredag...
(og jo, jeg skulle ikke have accepteret mig selv. Førstegangsbruger!)
Avatar billede resten Nybegynder
16. februar 2002 - 11:23 #8
Jeg laver aldrig nogen opgarderinger jeg indstaler altid på en ren HD for så bliver der aldrig nogen problemmer :)
Og ja jeg bruger selv office 2000 på min windows xp og den kører perfekt.
og hvis kan bruge det jeg hjælper dig med så synes jeg du skal oprettte et nyt spørgs mål med 60 nye point til mig.
Avatar billede resten Nybegynder
16. februar 2002 - 12:08 #9
KUK KUK er der der ?
hvis du ikke vender til bager her i løbet af dagen bliver du anmeldt for at accebteret ´dit eget svar.
Avatar billede islander Nybegynder
16. februar 2002 - 12:36 #10
No offence, resten. Jeg har jo ikke noget mailprogram...
Jeg synes det er et godt svar du har givet, så du får et nyt...
Avatar billede lhdesign Nybegynder
16. februar 2002 - 13:17 #11
YES OUTLOOK 2000 kan ikke bruges i XP køb office XP, men word exel access køre uden problemer.
Avatar billede resten Nybegynder
16. februar 2002 - 14:34 #12
Hvor laver du det spørgsmål?
Avatar billede resten Nybegynder
16. februar 2002 - 15:24 #13
Hva finder vi ud af det her ?
Du må lave et nyt spørgsmål med point til resten.