Avatar billede einstein Nybegynder
20. maj 2000 - 01:55 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvem herinde har købt nye linie efter at CC og tele.dk satte priserne ned

Hvor mange har det?
Jeg læste at CC allerede den første dag fik 800 bestillinger.
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2000 - 02:19 #1
Jeg har skiftet fra TeleDanmark til CC, da jeg ikke kunne få den faste pris, som jeg ønskede, med det udstyr jeg har.
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2000 - 08:44 #2
Jeg sprang fra WOL over til CC, da deres FastPris spare mig for en del...
Avatar billede steffen Nybegynder
20. maj 2000 - 09:32 #3
Jeg ville have, men er ikke tilknyttet en central hvor jeg har muligheden.
Avatar billede coma Nybegynder
20. maj 2000 - 09:40 #4
Hopper på hos CC lige så snart min central bliver opgraderet :-)
Avatar billede ckrame Nybegynder
20. maj 2000 - 16:41 #5
bestiller tele.dk en af de nærmeste dage, fordi CC ikke kan levere der hvor jeg bor.
Avatar billede einstein Nybegynder
20. maj 2000 - 16:43 #6
Levere CC ikke de samme steder som tele.dk??? det troede jeg...
Avatar billede ckrame Nybegynder
20. maj 2000 - 16:58 #7
CC leverer ikke i Slet (ved Århus), hvilket TeleDanmark (ifølge deres hjemmeside) gør - det manglede også bare, da det er der deres hovedsæde ligger :-)
Avatar billede einstein Nybegynder
03. september 2000 - 14:41 #8
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2000 - 18:13 #9
Der er steder hvor TeleDanmark ikke vil slippe kobber, måske p.g.a. kapacitetsproblemer.
Avatar billede styrmand Nybegynder
03. september 2000 - 18:29 #10
Jeg har netop bestilt Tele DK, da de tilbyder et bedre produkt end CC. Bundlet ISDN, 6-8 faste IP-adresser, samt netværks adgang.
Det kunne CC (som jeg hidtil har været kunde hos)desværre ikke tilbyde.
Jeg hører også under centralen Slet og her er der lange udsigter med ADSL.