Avatar billede kbj25 Nybegynder
15. februar 2002 - 22:02 Der er 4 kommentarer

Er mit grafikort Død eller er det noget bras!

Hej Alle kloge hovder. Jeg har en dejlig maskine synes jeg selv. Den har kørt perfekt indtil i sidste weekend hvor vi havde net party. Lige pludeslig begyndte den at hake helt vildt i counter strike. Jeg har prøvet med alle mulige driver og detonater. Hvad kan der være galt? Jeg køre windows 98. Jeg skriver lige hvad jeg har i min maskine:
700 mhz Atlon
384 sd pc133 ram.
Daytona Geforce2 pro 64 drr ram med tvout
40gb 7200 segate hardisk.
Jeg tror det er de mest nødvendige informationer om min maskine jeg håber virkelige i kan hjælpe mig. Foresten jeg har også prøvet at om installere counter strike 100 gange og win88. På forhånd tak mvh Kristian
Avatar billede moern Nybegynder
15. februar 2002 - 22:03 #1
Har du slået Vsync fra..?
Avatar billede moern Nybegynder
15. februar 2002 - 22:05 #2
Hvis du ikke ved hvad Vsync er... Syntes jeg lige du skal hente NVmax.. Hvorefter jeg så vil skrive hvad du skal gøre..!
Avatar billede moern Nybegynder
15. februar 2002 - 22:06 #3
Nå men skal sku lige ind og se en film... Blow.. Men bare skriv.. Jeg opdatere siden jævnligt
Avatar billede kbj25 Nybegynder
16. februar 2002 - 08:01 #4
Jeg aner ikke hvad Vsync er. Kan jeg hente Nvmax inde nvidias hjemmeside. Lige sidste spørgsmål hvad gør dette program. Du må undskylde at jeg spørger så dumt men jeg aner ikke en brike om at få grafikort til at køre optimal jeg plejer bare bruger den medfølgende driver. Mange tak for hjælpen. Hilsen Kristian