Avatar billede delphi_man Nybegynder
15. februar 2002 - 20:55 Der er 13 kommentarer

Mus

Hej

Jeg har en Logitech Cordless MouseMan Wheel og når jeg spiller så kan jeg ligepluselig ikke bevæge musen mere, men så vis jeg går ud af spillet så virker den nogen gange igen. Er der nogen der kan forklare hvorfor den gør det og hvordan man for den til at lade være med det.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2002 - 20:58 #1
Hent den sidste nye xp-driver fra Logitech: http://www.logitech.com/cf/index.cfm
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2002 - 20:59 #2
Avatar billede resten Nybegynder
15. februar 2002 - 20:59 #3
Avatar billede resten Nybegynder
15. februar 2002 - 21:01 #4
John stigers> det er tarveligt du lokked mig væk på icq så du haved det for dig selv *lolf*
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2002 - 21:03 #5
*loooooooooooooooooooooooooooooooooooooool*

Der fik jeg dig ;)
Avatar billede delphi_man Nybegynder
15. februar 2002 - 21:04 #6
hvad betyder *loooooooooooooooooooooooooooooooooooooool*
Avatar billede resten Nybegynder
15. februar 2002 - 21:06 #7
Han griner af mig for de jeg kom for sent :(
Avatar billede slinky Nybegynder
15. februar 2002 - 21:06 #8
"laughing out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out out lout"

hehe
Avatar billede delphi_man Nybegynder
15. februar 2002 - 21:07 #9
Okay
Avatar billede delphi_man Nybegynder
15. februar 2002 - 21:19 #10
Det virker altså stadig ikke
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. februar 2002 - 12:16 #11
MISCELLANEOUS ISSUES

1. Mouse Wheel with Logitech Mice:
==================================

People having problems with the "mousewheel" on Logitech mice should grab the
latest version of Logitech's drivers from the following location:

http://www.logitech.com/

In addition to the latest version of "Mouseware" drivers, you will need to download
the "Mouse Registry File for Gamers" which will allow the "mousewheel" to work within
Return to Castle Wolfenstein.

Note: Although "Mouse Registry File for Gamers" is not listed as being needed under
Windows® Millennium Edition you will still need to download it in order to get the
correct functionality from the wheel.

Please contact the Logitech support team if you are unable to find this file on
their website.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. februar 2002 - 12:17 #12
Det er godt nok ikke dit problem - men prøv ad :)
Avatar billede resten Nybegynder
03. marts 2002 - 13:01 #13
kuk kuk virker det ????