Avatar billede hopla Nybegynder
15. februar 2002 - 12:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

javascript mangles

et superenkelt et, hvor en tekstlinie kommer ind fra højre, kører over skærmen, og går ud til venstre, og derefter gentager sig selv
Avatar billede hirtshals Nybegynder
15. februar 2002 - 12:57 #1
<marquee bgcolor="#fcfcfc" scrollamount="3" scrolldelay="90" width="100%" height="18">Scollende Tekst</marquee>
Avatar billede hopla Nybegynder
15. februar 2002 - 13:29 #2
hej hirtshals
1000 tak det virker!! Du ved vel ikke, om man kan få den til at gentage sig selv, før den er helt væk i den anden side?...
Avatar billede hirtshals Nybegynder
15. februar 2002 - 13:50 #3
Kun hvis man snyder lidt - ved at prøve sig frem med mellemrum imellem teksten således

<marquee bgcolor="#fcfcfc" scrollamount="3" scrolldelay="90" width="100%" height="18">Scollende Tekst                                                                                                                                                Scollende Tekst

</marquee>
Avatar billede hopla Nybegynder
15. februar 2002 - 14:02 #4
thanks