Avatar billede limemedia Nybegynder
19. maj 2000 - 15:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

3COM PCMCIA problem

Jeg har et problem med mit 3COM 3CCFE575CT-D PCMCIA kort.

Jeg har netop reformateret min WinNT 4.0 Workstation maskine. Under reinstallation, prøver jeg at installere netværksunderstøttelse, men det vil ikke virke... Booter jeg med PCMCIA kort i, fryser computeren. Event manager skriver "A device attached to the system is not functioning".

3COM leverede en CD med kortet, men den er blevet væk ;( Jeg har prøvet at downloade seneste driver fra 3COM men lige meget hjælper det ?!?

Er der nogen der har et forslag ?
Avatar billede limemedia Nybegynder
19. maj 2000 - 15:08 #1
Hvis det har nogen betydning er maskinen en DELL INSPIRON 7500 bærbar
Avatar billede tomtom Nybegynder
19. maj 2000 - 15:28 #2
Har du overvejet at installere uden netværksunderstøttelse, derefter lægge en service pack på, og så installere netværket efter service pack'en? Understøttelse af PC Cards (PCMCIA) i NT er blevet betydeligt bedre med årene (service packs) siden NT4's fødsel i august '96.
Avatar billede mike@work Praktikant
19. maj 2000 - 18:27 #3
Har netop haft store problemer med dette kort for en lille uges tid siden....

Mit problem var blot at jeg ikke kunne installere driveren - Jeg havde fået 2 disketter med, men lige meget hjalp det - Jeg hentede de nyeste drivere på 3Com's hjemmeside, det hjalp heller ikke - Så jeg gik til min forhandler og fik dem til at kigge på det - De kunne naturligvis heller ikke....

Så jeg ombyttede kortet til lillebroderen, jeg kan ikke liiiige huske hvad det hedder - Men det kørere uden problemer what so ever !!!!
Avatar billede limemedia Nybegynder
19. maj 2000 - 19:06 #4
tomtom >> been there done that ! ;D
Avatar billede limemedia Nybegynder
19. maj 2000 - 19:07 #5
mike >> Jeg har desværre ikke en godtroende lillebror ;D
Avatar billede limemedia Nybegynder
21. maj 2000 - 16:31 #6
tilsvarende CD er skaffet... Problemet er løst og alt er igen som det skal være.