Avatar billede grunberger Nybegynder
14. februar 2002 - 20:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

adgangskode

Kan det passe at jeg ike kan lægge en adgsngskode på mit WIN98 så man kun kan komme ind hvis man har det kodeord. og kan jeg gøre det med mine mapper i WIN98
Avatar billede grinderslev Praktikant
14. februar 2002 - 20:24 #1
Ja, det kan du ikke. Man kan installere noget 3. parts software som kan styre det, men i Win98 kan du kun låse login, hvilket ikke forhindrer folk at starte fra en DOS-prompt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. februar 2002 - 20:27 #2
Du kan ikke gøre det uden 3. parts programmer.

Til adgangskoden kan du bruge WinBoost som deaktiverer annuler-knappen således at du SKAL skrive adgangskoden for at komme ind. www.winboost.com

til mapperne kan du bruge FolderGuard som kan sætte adgangskode på mapperne: http://www.winability.com/folderguard/
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. februar 2002 - 20:52 #3
nå nå...