Avatar billede aspwannabie Nybegynder
14. februar 2002 - 14:58 Der er 1 kommentar

MySQL Vs Access?

Er MySQL compatible med asp? Er det "nemt" at anvende MySQL? Er det "nemt" at installere... ect ect ect... Den som kommer med mest <sakasme>brugbar</brugbar> information får pointene ;)

Rgs Me!
Avatar billede keysersoze Guru
14. februar 2002 - 15:32 #1
for det første kan det siges at mysql er meget bedre til webløsninger end access - access er slet ikke beregnet til web så den klart bedste performance etc får du med mysql.

mysql virker til asp - det burde enhver database gøre

det er efter min mening lige så nemt at anvende mysql som access

det er nemt at installere

jeg ved ikke hvad præcist du ønsker at vide, men i mysql's dokumentation står der en masse brugbar information - og den kan du læse på http://www.mysql.com/