Avatar billede dessauer Nybegynder
14. februar 2002 - 13:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hastighed er for lav

To pc´ere koblet op i netværk via netkort, hub og router har problemer med hastighed.

PC´er nærmest hub og router kører med 256/128, mens den anden pc´er, som står ca. 10 m. væk kun arbejder med 3.3 kb/sek.

Hvad kan der være galt?
Avatar billede razor16 Nybegynder
14. februar 2002 - 13:30 #1
Hvor hurtig er den maskine du har DÅRLIG hastighed med???
og hva styrer system?

Prøv evt. med et andet kabel..
Avatar billede 1003 Nybegynder
14. februar 2002 - 13:35 #2
det kan være dit kabel, der har et knæk
Prøv at stille pcérne ved siden af hinanden, bruge det kabel, der virker ok og montere det i den maskine, der er langsom og se om det hjælper
Avatar billede dessauer Nybegynder
15. februar 2002 - 07:48 #3
Jeg kører w 98 på 800 mhz processor - 256 ram. Har forsøgt med at skifte kabel, men det hjalp heller ikke.
Forsøger i løbet af kort tid med helt nyt kabel og måske er det bare det.
Avatar billede razor16 Nybegynder
15. februar 2002 - 08:03 #4
Takker makker.

Ellers prøv at slukke din router og "MODEM" og tænd det igen...