Avatar billede chrille Nybegynder
14. februar 2002 - 12:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

stäng (lukke) popup

Hej.
är det någon som vet om man kan stänga ett popup fönster med kommandot "BodyOnLoad".
och det skulle vara super om man kunde hänvisa till vilket fönster det är som skall stängas genom fönstrets titel/namn??

//Chrille
Avatar billede fri-hash Nybegynder
14. februar 2002 - 14:16 #1
på onload?

vil du lukke popupvinduet fra popupvinduet selv, eller fra den side der åbner popupvinduet?
Avatar billede chrille Nybegynder
14. februar 2002 - 16:54 #2
Jag vill att sidan skall stänga ett popupfönster med hjälp utav popupfönstrets titel/namn
kolla på http://www.cw.tip.nu
Avatar billede chrille Nybegynder
14. februar 2002 - 16:55 #3
sorry..skulle vara http://www.wall.tip.nu
Avatar billede fri-hash Nybegynder
14. februar 2002 - 18:23 #4
hmm, som jeg ser din kode, så er winID ikke selve det nye vindue, det er blot den tekst der vises som <title>, dvs det der står i den blå linie ... og udfra den oplysning kan man ikke lukke det .....

du har 2 valg muligheder:
1)  KØB dig et ordentligt webhotel

2)  ACCEPTER at dem der GRATIS stiller noget til rådighed for dig, skal
      have pengene af en anden når du ikke gider betale .... den anden
      bliver så dem der betaler for en reklame ....

Hvis alle lukker det vindue så ville DU skulle betale for at have din side liggende og det er du åbenbart ikke interesseret i , så du må bare acceptere at der findes ngen smarte mennesker som kan få andre til at betale så du kan få et gratis webhotel
Avatar billede excession Nybegynder
15. februar 2002 - 00:01 #5
der findes masser af billige webhoteler.. :)

prøv http://www.cliche.dk

du får det ikke meget billigere..

værsågod cliche.. lidt reklame ;)

-- xs
Avatar billede chrille Nybegynder
15. februar 2002 - 09:52 #6
ok!!
jag ger mig..jag tänkte att det kanske skulle gå, de flesta popupkiller
programmen använder sig utav namnet på popupfönstret för att stänga det.
Jag behöver dock inte något webbhotell, jag har redan en plats på en bra server med asp och databas stöd, vilket inte kostar mig en krona.
men Cliché var något nytt..och du har rätt Excession, billigare än så kommer man inte undan!!
ni skall ha tack för eran hjälp, jag får försöka att stänga fönstret på något annat sätt....inte utav snålhet...utan därför att jag inte gillar att bli överlistad av något slags irriterande reklamspridningsföretag.
Avatar billede chrille Nybegynder
22. april 2004 - 13:41 #7
stänger