Avatar billede medions Nybegynder
13. februar 2002 - 15:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Iframes!

Hvordan henter jeg dataerne fra et textarea i en iframe?

//>Rune
Avatar billede xpmobil Nybegynder
13. februar 2002 - 16:04 #1
hvad menner du MVH daniel kejser http://www.xpmobil.dk
Avatar billede medions Nybegynder
13. februar 2002 - 16:13 #2
Hvad fanden mener du??????
-Jeg skal ha' et svar... ikke kommentere noget du har lavet....!
-jeg forstår dig ik' lgie helt!!
Avatar billede cydone Nybegynder
13. februar 2002 - 16:15 #3
Mener du ikke hvordan du smider henter en fil el lign. frem i en iframe?

Her er der et ex:

<iframe frameborder="0" height="220" width="330" scrolling="no" marginwidth="0" marginheight="0" name="NAVN PÅ DIN FRAME" src ="LINK TIL DET DU VIL HENTE" style="border: 1 solid #000000"></iframe>

Skal du efterfølgende åbne noget i iframen skal linket have et target til iframen (iframens navn)

ex:

<a href="LINK TIL DET DU VIL HENTE" target="NAVN PÅ DIN FRAME">a>

Håber du kan bruge noget af det, eller uddyb spørgsmålet!

Cyd
Avatar billede medions Nybegynder
13. februar 2002 - 16:24 #4
cydone> DOH!!! -Det er jo ik' binær HTML! -Det her er oprettet under kategorien JavaScript!!! - og du har ik' forstået spørgsmålet!

jeg lukker!

//>Rune
Avatar billede repsac Nybegynder
13. februar 2002 - 16:28 #5
du kan vel lave en onsubmit på din form som refresher din iframe ...
Avatar billede cydone Nybegynder
13. februar 2002 - 16:33 #6
Hvordan er det du opfører dig?

Du må formulere dig lidt klarere hvis du vil have korrekt svar.

"Hvordan henter jeg dataerne fra et textarea i en iframe?"

Cyd
Avatar billede medions Nybegynder
13. februar 2002 - 21:49 #7
cydone> Sorry... blev bare lidt pist off over xpmobil's latterelige spørgsmål!

Well, jeg har fundet en anden måde... -droppede iframen og lavede det hele i et dokument.

//Rune