Avatar billede herbert Nybegynder
13. februar 2002 - 12:11 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

popup vinduer

Jeg har et meget mærkeligt problem i win98 med min explorer: Når jeg surfer på nettet med IE6, og højreklikker på en url og vælger "åbn i nyt vindue" kommer vinduet frem, og så sker der ikke mere.. computeren fryser ikke, men der kommer ingenting i det nye vindue og adressefeltet er tomt..

Problemet er der også med javascript popup's.
Avatar billede zeus19 Nybegynder
13. februar 2002 - 12:18 #1
er det generalt på alle sider eller kun på visse.
Avatar billede carbonic Nybegynder
13. februar 2002 - 12:18 #2
Tror løsningen er GENINSTALLER
Avatar billede herbert Nybegynder
13. februar 2002 - 12:22 #3
1)d r på alle sider!
2)det er offline
3) problemet var der IE5.5, derfor opgraderede jeg til IE6, men problemet er der stadig..

Kan det være noget virus? Min scanner finder godt nok ikke noget men..
Avatar billede prodic Mester
13. februar 2002 - 12:25 #4
Avatar billede herbert Nybegynder
13. februar 2002 - 12:45 #5
prodic: Det virkede ikke.. problemet er der stadig..
---
Når jeg vælger edit>find(on this page) får jeg følgende suspekte fejlmeddelelse:

An error has occured in this dialog.
Error: 35
Inkompatibel version af RPS-stubben.
Avatar billede snubby Nybegynder
13. februar 2002 - 19:27 #6
prøv systemoplysninger\fungsioner\reperere ie.
hvis du har olecleaner instaleret så  er det er det sikkert den
der laver fejlen.
det ser ud til den gør et eller andet ved link.
Avatar billede stine_grith Nybegynder
15. februar 2002 - 22:38 #7
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q281679&GSSNB=1 prøv at se på dette link - det kan være det hjælper dig.
Avatar billede carbonic Nybegynder
16. februar 2002 - 12:50 #8
Du kunne også skifte browser , hvad med opera 6.0 , den er fatisk rigtig god.
Avatar billede herbert Nybegynder
16. februar 2002 - 12:54 #9
carbonic> Jeg sidder faktisk med opera 6.0 lige nu! :O) Den er rigtig lækker.. Jeg overvejer også at bruge den permanent.