Avatar billede peppino Nybegynder
13. februar 2002 - 09:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

fejl ved start af pc'en

Hej!!!

Når det er jeg starter min pc får jeg denne fejl
================
Der opstod en alvorlig undtagelse ved OE ved 24x:BFF91CB9
================
Hvad betyder det det og hvad kan jeg gøre for at det kommer til at virke igen???

Peppino
Avatar billede m.kroeger Nybegynder
13. februar 2002 - 09:42 #1
Hvilket system ?
Avatar billede maniacdog Nybegynder
13. februar 2002 - 09:47 #2
Har du skiftet noget hardware / tilføjet noget hardware for nyligt?
Hvis ja, så kan det være noget af det. Ellers ligger mit umiddelbare gæt på dine RAM.
Avatar billede ianfrank Nybegynder
13. februar 2002 - 10:14 #3
Det kan også være noget nyt software, eller en driver der forhindrer Windows i at starte... Prøv at Start/kør msconfig - og på sidste faneblad kan du vælge de programmer fra der startes med Windows, som fejlsøgning. Men kom lige med lidt mere info - hardware, operativsystem osv.! :)
Avatar billede ianfrank Nybegynder
13. februar 2002 - 10:15 #4
I fejlsikret tilstand (glemte jeg lige at skrive), hvis den ikke vil starte normalt!
Avatar billede razor16 Nybegynder
13. februar 2002 - 12:41 #5
det er et DRIVER problem..

jeg har iikk kunnet spille CS f.eks pga den havde probs med min lydkort driver

se om den ikk nævner en fil eller noget..
Avatar billede peppino Nybegynder
16. februar 2002 - 18:48 #6
Jeg har fået det til at virke nu. Det var fordi der ikke var nok kapicitet på min hardisk.