Avatar billede beyro Nybegynder
12. februar 2002 - 20:22 Der er 8 kommentarer

vcd.kan ikke åbnes

jeg har brændy en vcd film nu kan den ikke åbnes den største mappe er en dat-fil som ikke kan åbnes .fik at vide at hvis jeg omdøbte denne til en avi. filså vil den kunne åbnes det kan jeg altså ikke.den anden som jeg havde brændt fra er også brændt men den kan godty køre på dvd-program
hvordan får jeg den til at køre.hjælp mig der er gode point.
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2002 - 20:24 #1
Den skal ihverttilfælde IKKE omdøbes til AVI. Prøv at omdøbe den til .mpeg eller .mpg
Avatar billede beyro Nybegynder
12. februar 2002 - 20:26 #2
ok det hjælper heller ikke
Avatar billede beyro Nybegynder
12. februar 2002 - 20:27 #3
jeg kan slette ændre den mere.fordi det er en dat-fil
Avatar billede sluppi Nybegynder
12. februar 2002 - 21:28 #4
prøv at installer xingmpeg-codec...
Avatar billede beyro Nybegynder
13. februar 2002 - 14:33 #5
hvad har codec med det at gøre når det er dat fil som ikke kan hentes eller gemmes .elle åbnes.
Avatar billede sluppi Nybegynder
13. februar 2002 - 21:51 #6
du vrøvler i det du skriver - det er svært nok at forstå; og ind i det hele skriver du noget om at åbne/omdøbe filmen...derfor
Avatar billede sluppi Nybegynder
13. februar 2002 - 21:52 #7
så blander jeg mig heller ikke mere når det er med den tone på... >:(
Avatar billede humpfrey Nybegynder
26. februar 2002 - 05:51 #8
Jeg går ud fra at du kan åbne folderen med datfilen. Åben mediaplayer eller den gamle mplayer, vælg alle filtyper, og vælg så din datfil. nu skulle du kunne se den.(håber at undgå verbale øretæver)