Avatar billede johnemanuel Nybegynder
12. februar 2002 - 18:38 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

slettet domæne, og nu kan jeg ikke starte min pc

jeg har vidst lige gjort noget dumt med laptop...
det domæne som den normalt logger på (på arbejde), ændrede jeg til workgroup af samme navn som min hjemme  pc, fordi jeg forsøger at lave et fint lille hjemmenetværk.
nu kan jeg tilgengæld ikke starte laptop fordi adgangskoden jo er forkert. kan jeg undo ?????? PLEASE HELP aaaarghh
Avatar billede kennethrisum Nybegynder
12. februar 2002 - 18:42 #1
Hvis du selv har installeret laptop må du kende det lokale administrator password. Log på med administrator samt det password.
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
12. februar 2002 - 18:43 #2
Start op I fejlsikret ..

F8 Eller Delete når den booter
Avatar billede cwd Nybegynder
12. februar 2002 - 18:43 #3
du kan logge ind som admin og så tilmelde den domænet igen når du kommer på arbejde!
Avatar billede johnemanuel Nybegynder
12. februar 2002 - 18:46 #4
kan jeg ikke gøre noget nu - hvis jeg altså ikke kender adm passw?
Avatar billede johnemanuel Nybegynder
12. februar 2002 - 18:47 #5
der må sgu da være et eller andet man gøre for at genkalde den virkende indstilling.
Avatar billede johnemanuel Nybegynder
12. februar 2002 - 18:49 #6
hov... nu skrev jeg administrator som brugernavn og ikke noget i adg kode, og comp startede. kan jeg nu genskabe det tabte altså det med domænet
Avatar billede cwd Nybegynder
12. februar 2002 - 18:53 #7
ja men først når du kommer på arbejde igen! Men du kan evt oprette en ny konto og så kopier indholdet af din mappe under localsettings til den nye profil. Dette er dog ikke muligt hvis i har brugt roaming profiles på arbejdet?
Avatar billede goulduck Nybegynder
12. februar 2002 - 19:08 #8
Prøv at give dig selv et nyt lokalt administrator password...

http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/
Avatar billede goulduck Nybegynder
12. februar 2002 - 19:08 #9
Hvad hjælper fejlsikret??