Avatar billede pestong Nybegynder
12. februar 2002 - 17:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

fil deling

er der nogen der ved hvor man kan dele sine filer på nettet jeg har været på edonkey.kaasar,win mxlimewire.men syntes ikke at det var noget ved så hvis der er en der kender nogle adresser så svar mig. point er der nok af      :-))
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
12. februar 2002 - 17:58 #1
Verdens største filudvekslings-tjeneste er for tiden Direct Connect med over 1 petabyte data (lidt over 1000 terabyte). Programmet er gratis og kan hentes her:

www.neo-modus.com
Avatar billede pestong Nybegynder
12. februar 2002 - 22:25 #2
når jeg instalere det kommer der en fejlmedddelse(programmet eller DLLén C:\windows\system32\MSVBVM60.DLL er ikke et gyldigt windows-billede)hvad er det som jeg ikke har instaleret ved du det ?
Avatar billede pestong Nybegynder
12. februar 2002 - 22:25 #3
jeg kører xp
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
13. februar 2002 - 03:22 #4
Du mangler nogle "Visual Basic runtimes" som egentlig følger med WindowsXp som standard.... det er filer som kan fortolke de kommandoer som programmer sender når de kører (eller noget i den stil)... Men jeg kan slet ikke forstå hvorfor filerne ikke er der... Du kan hente dem her:
http://download.cnet.com/downloads/0-4003376-100-5531236.html?tag=st.dl.10001-103-1.lst-7-1.5531236
Avatar billede pestong Nybegynder
13. februar 2002 - 23:49 #5
jeg takker
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
14. februar 2002 - 00:26 #6
jamen det var da så lidt :)
Avatar billede pestong Nybegynder
14. februar 2002 - 14:31 #7
hvordan helv............searcher man efter filer i direct connect
mener selv at jeg har prøvet alt svar udbedes