Avatar billede giggs Nybegynder
12. februar 2002 - 11:19 Der er 3 kommentarer

combokort

hej eksperter
jeg købte en aldi com.p4 1,8ghz for ca 3 mdr siden
nu har jeg slagted den og sat det meste over i et msi 850 pro5.men der et kort som sad i en blå pci port på aldi(medion)comp.som åbenbart er et kort som har 2 funkt.en firewire og 56k modem.er der nogen som ka sige mig hvordanjeg får det til at køre på msi 850 bundkorte eller måske frakoble modemet da jeg kun skal bruge firewiren
venlig hilsen giggs(ole)
Avatar billede ianfrank Nybegynder
13. februar 2002 - 08:39 #1
Prøv at finde ud af præcis hvad det er for et kort - der må have fulgt et eller andet med, da du købte pc'en i ALDI i sin tid... Det må være step 1! :) Hvis det er et addon-kort til Medion-bundkortet, kan du nok ikke bruge det på msi-kortet. Men giv lidt mere info, så prøver vi! :)
Avatar billede m.kroeger Nybegynder
13. februar 2002 - 13:47 #2
Ser lige med her....
Avatar billede giggs Nybegynder
15. februar 2002 - 10:31 #3
hej det eneste jeg kan finde ud af er at bundkortet skulle være et msi som kun er lavet til medion jeg har fundet lidt om noget der kaldes et multikort,combokortet passer ned i de andre pci slot men virker kun i den blå slot som ligner en alm pci slot bortset fra at den er blå