Avatar billede .exe Nybegynder
11. februar 2002 - 18:52 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Enhedhåndtering

Hej

Da jeg havde Win 98, kunne jeg bare højreklikke på denne computer vælge egenskaber og så gå ind i Enhedshåndtering, men det kan jeg ikke i Windows XP PRO! Hvordan komemr jeg derind i Windows XP PRO??

Jeg tror nok det hed enhedshåndtering, men jeg er ikke helt sikker.

.exe
Avatar billede realone Nybegynder
11. februar 2002 - 18:54 #1
Denne computer -> egenskaber -> hardware -> knappen "enhedshåndtering" (ca. i midten)..
</RealOne>
Avatar billede .exe Nybegynder
11. februar 2002 - 18:55 #2
RealOne :
altså højreklikke på My Computer, ik?!
Avatar billede gl_kurtj Nybegynder
11. februar 2002 - 18:59 #3
Du kan da stadig højreklikke/egenskaber, men så skal du vælge fanen hardware og i midten til højre står så enhedshåndtering.

Som realone også skriver!!
Avatar billede realone Nybegynder
11. februar 2002 - 19:00 #4
jeps
Avatar billede gl_kurtj Nybegynder
11. februar 2002 - 19:00 #5
Jo!!
Avatar billede .exe Nybegynder
11. februar 2002 - 19:01 #6
Jamen, når jeg højreklikker og går ind i Properties står der ikke hardware nogen steder !!!
Avatar billede realone Nybegynder
11. februar 2002 - 19:03 #7
Vælg fane nummer tre nederst fra venstre..
Og så knappen i midten til højre..
</RealOne>
Avatar billede .exe Nybegynder
11. februar 2002 - 19:06 #8
Nå jeg går ind i properties er der kun 3 faner oppe i toppen, de hedder General, shortcut og virus property.
Avatar billede realone Nybegynder
11. februar 2002 - 19:08 #9
Hvor er det liiige, du har højreklikket?! Hvis du højreklikker på den "denne computer" der er i menuen start, så burde der sq være flere..
</RealOne>
Avatar billede .exe Nybegynder
11. februar 2002 - 19:12 #10
RealONe : Ups, min fejl, jeg havde lag My Computer ud på skrivebordet, der var derfor. Nu virker det !

Tak for hjælpen :)
Avatar billede .exe Nybegynder
11. februar 2002 - 19:12 #11
lag = lagt
der = det
Avatar billede realone Nybegynder
11. februar 2002 - 19:13 #12
tænke jeg nok ;o)
Takker for points..  :)
</RealOne>