Avatar billede aagaard Nybegynder
11. februar 2002 - 15:30 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

LOGO til hjemmeside

Hej Eksperter !

Er der nogen af jer der vil lave et LOGO til mig i billedet skal der fremgå en figur f.eks en sej mand med langt gult hår og der må også godt fremgå gult, gråt, blåt hvidt og andre farver.

På forhånd tak.

//Aagaard

Hvis det er bedre en forvenet så får man flere point
Avatar billede repsac Nybegynder
11. februar 2002 - 15:34 #1
Skal du også have varmet dine tøfler og en lille kop varm kaffe til?

Er der nogle effekter du gerne vil have som du ønsker hjælp til? - for jeg laver ikke gratis arbejde :)

Jeg tager kr. 250,- pr. time hvis du ønsker arbejde udført.

Ellers kan du jo prøve på sharksforum :)
Avatar billede aggie Nybegynder
11. februar 2002 - 15:34 #2
måske et tit på hjemmesiden kunne spore folk lidt ind på hvad du er efter?
Avatar billede aagaard Nybegynder
11. februar 2002 - 15:35 #3
jeg har ikke lagt siden ud endnu
Avatar billede aggie Nybegynder
11. februar 2002 - 15:39 #4
det gør det jo svært umiddelbart at se hvad du er efter - så er det jo nok noget med sharksforum, og direkte kontakt, så du kan forklare/skitsere..
Avatar billede aagaard Nybegynder
11. februar 2002 - 15:40 #5
er der så bare nogen der kan lave et logo med en mand i? eller noget andet?
Avatar billede aggie Nybegynder
11. februar 2002 - 15:41 #6
heh.
Avatar billede repsac Nybegynder
11. februar 2002 - 15:48 #7
Jow, dette er hvad du får for point af mig ... :)

http://users.theroom.dk/repsac/logo_171127.gif
Avatar billede muffet Nybegynder
11. februar 2002 - 18:52 #8
Hva... repsac, hvis ikke du har noget fornuftigt at sige, hvorfor holder du så ikke bare...?!
Avatar billede kaleco Nybegynder
14. februar 2002 - 21:25 #9
Du kan jo se på home6.inet.tele.dk/dobosse
Avatar billede aagaard Nybegynder
05. april 2002 - 20:01 #10
.