Avatar billede cardia Nybegynder
11. juni 1999 - 18:10 Der er 3 kommentarer

Undermapper i sent post mppen

Hvordan laver man en regel, der gør at når man har sendt en email, bliver dne automatisk lagt ned i en undermappe under "sent items" og dem, der ikke er lavet regler for bliver lagt i "sent items" ??? Jeg har prøvet at slå fra under Tools/options så ikke alle mails bliver gemt i sent items, og derefter lavet reglerne i rules wizard, men det fungerer simpelthen ikke. Håber der er en, der har virkelig meget check på Outlook derude;))
Avatar billede frankgrevil Praktikant
11. juni 1999 - 18:25 #1
Når du opretter en email, kan du under fanebladet "indstillinger" angive, i hvilket bibliotek den afsendte email skal gemmes. Sådan!!!
Avatar billede cardia Nybegynder
11. juni 1999 - 18:50 #2
Det skal være en regel, ikke kun for en enkelt mail.
Avatar billede cldu Nybegynder
11. november 1999 - 02:45 #3
cannot be done. Regler i OE kan KUN opsættes for indgående post. Det bedste du kan gøre - og det har du jo gjort - er at sætte en markering i "gem en kopi i mappen 'sendt post'.