Avatar billede cipherz Nybegynder
11. februar 2002 - 10:13 Der er 2 kommentarer

Registrering af lyd

Hej
Vil gerne registrere hvilken lyd det er der kommer ud af mit lydkort i windows og bruge ghostapi (lego mindstorm api) og sende signaler så min lego robot danser til lyden. Men med winamp og windows media player er det umuligt for de vil ikke da ghostapi åbenbart rammer noget hukommelse eller noget som winamp / media player bruger.
Så jeg tænkte directx men det så meget uoverskueligt ud... men har kigget lidt på sdl_mixer den kan vist men andre forslag ?
Sprog: c/c++ :-)
Avatar billede jpk Nybegynder
14. februar 2002 - 09:00 #1
WinAmp har også en API til at visualisere lyden der kommer ud!
Du kan downloade et simpelt eksempel på Nullsoft's web site og se hvordan du skal bruge informationen.
Du kan så bare kalde ghostapi'ens funktioner fra dit program...
Avatar billede cipherz Nybegynder
14. februar 2002 - 09:07 #2
som jeg skrev, duer ikke winamp crasher naar den skal initialisere ghostapi.