Avatar billede quiz-deltager Nybegynder
10. februar 2002 - 19:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Outlook express

Hej Xperter
Jeg har et lille problem...
Hver gang jeg starter Outlook Express op søger den efter post, men den kan ikke finde noget, så jeg bliver nødt til at stoppe den og sætte den igang igen, men når jeg har gjort det kommer den er meddelse frem som siger:

Der er ingen tilgængelig forbindelse til internettet i øjeblikket.
Hvis du vil se internetindhold, der bliver gemt på computeren, skal du klikke på arbejd offline.

Det er død-irrierterende!!
Jeg skal lige sige: Man kan godt tjekke post fra internettet men ikke fra Outlook Express.

Jeg har ADSL-forbindelse 512 kb!

HJÆLP MIG!!!
/Quiz-deltager
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
10. februar 2002 - 19:59 #1
Det er formentlig noget med din opsætning af ADSL, men jeg har ikke mulighed for at hjælpe dig da jeg ikke selv har ADSL, men jeg ved det kan give problemer.
Avatar billede halifax Nybegynder
10. februar 2002 - 20:01 #2
Har du angivet indstillinger for POP3 og SMPT under Funktioner - Konti? Ellers gør det. Det lyder som om din OE ikke ved, hvor den skal hente post fra.
Avatar billede kaptajnkemo Nybegynder
10. februar 2002 - 20:13 #3
Kig under indstillinger/forbindelse for hver konti (hvis du har flere).

Se hvilken forbindelse den vil bruge til at hente post fra. Der skal sikkert stå LAN.
Avatar billede quiz-deltager Nybegynder
10. februar 2002 - 20:15 #4
Nej intet af det I har forslået virker :-(
Avatar billede kaptajnkemo Nybegynder
10. februar 2002 - 20:21 #5
så må du nok hellere geninstallere det :(
Avatar billede grinderslev Praktikant
10. februar 2002 - 22:27 #6
Hvordan chekker du post fra Internettet? Med et andet e-mail program, eller med Internet Explorer?
Avatar billede halifax Nybegynder
11. februar 2002 - 15:08 #7
Hvor svært skal det være. Du afviser svar om at tjekke din mailkontoopsætning (POP3, SMPT) og din forbindelse, samt at geninstallere. Er der nogen,der kan tænke sig andre mulige løsningsforslag? Nej, vel!