Avatar billede skjoldan Nybegynder
16. maj 2000 - 19:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

win2k + voodoo1

hejsa.

jeg har et problem, jeg har et rightous voodoo1 kort... men jeg kan ikke finde nogle drivere der understøtter den i win2000 er kortet så gammelt så de ikke engang er lavet eller hvad??
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
16. maj 2000 - 20:12 #1
Er det et Orchid Righteous 3D kort du har? Så er der ikke kommet drivere til Windows 2000, og det kommer der højest sandsynligt heller ikke, da der heller ikke engang er kommet drivere til Windows 98. Se selv på ftp://ftp.diamondmm-europe.com/orchid/gamebrd/right3d/files.htm
Avatar billede skjoldan Nybegynder
16. maj 2000 - 21:40 #2
ja, det er et orchid Righteous 3d kort.. så det er lige noget lort.. kan man mon bruge en nt driver????
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
16. maj 2000 - 22:14 #3
På den side jeg omtalte før, er der som sagt kun Windows 95 drivere. Jeg tror ikke du kan finde en NT driver da dit kort er et kort rigtigt "spillekort", og NT er bestemt ikke for spillefugle. Desværre...
Avatar billede voodoo Nybegynder
29. maj 2000 - 12:16 #4
prøv med nt4 driver

hilsen voodoo
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
29. maj 2000 - 14:14 #5
Som jeg sagde, så er der ingen NT drivere til Orchid Righteous 3D kort! Der er ikke noget at gøre, hvis man har et Orchid Righteous 3D og Windows 2000...
Avatar billede skjoldan Nybegynder
29. maj 2000 - 14:29 #6
ja, det har jeg også funde ud af nu.... :)

tusind tak.. :)
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
29. maj 2000 - 14:32 #7
Det er ok, håber der kommer nogle drivere...