Avatar billede cobra Nybegynder
11. juni 1999 - 17:48 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Java game

Jeg kan se at der ingen her i Danmark, der kan finde ud af java game med hi-score. Utroligt at i siger i er så gode til det hele. Det passer bare ikke eller hvad...? Jeg har masser af link til java game koder, men ikke java game med hi-score + koderne, det er det jeg er ude efter.
Avatar billede cybles Nybegynder
11. juni 1999 - 17:54 #1
Hi Cobra

Øh hvem har sagt at vi er så gode til det hele ?. Dette må være noget som bygger på din egen opfattelse af os, hvem og hvor du end kommer fra :-)

Nå jeg har postet et indlæg på dette spørgsmål sidst du spurgte om dette så læs det, måske du kan finde noget der.
Avatar billede cobra Nybegynder
11. juni 1999 - 17:59 #2
Du svarede hen i vejret, derfor bliv jeg lidt sur, men jeg tro at det et felt hvor du ikke har nok viden. Vi kan ikke vide alt..sådan er livet.
Avatar billede cybles Nybegynder
11. juni 1999 - 18:04 #3
Hi Cobra

Jeg svarede ikke på dit spørgsmål jeg kom med en kommentare. En kommentare som viste hen til et sted på nettet hvor du kunne finde hvad du søgte.

Men ok det er takken for at hjælpe dig.

Stærkt nok, godt alle ikke er som dig. Slut herfra.
Avatar billede cobra Nybegynder
11. juni 1999 - 18:11 #4
Det er okey at du sige det...men prøv at se hvad i har skrivet(max23: se på denne webside www.tv2.dk)hvad kan jeg bruge en sådan en side til..?
Hilsen Jan Hansen
Avatar billede kh Nybegynder
14. juni 1999 - 09:33 #5
Hvad fanden forventer du for 30 point????
Man laver ikke et spil på 10 minutter!!!
www.eksperten.dk er ikke en ønskebrønd!!

kh kh
Avatar billede cobra Nybegynder
14. juni 1999 - 09:37 #6
KH gå hjem med dig...hvis du ikke kan lid lugten i bageriet...
Avatar billede t-man Nybegynder
07. juli 1999 - 02:18 #7
Avatar billede cybles Nybegynder
07. juli 1999 - 11:29 #8
cobra du stinker
Avatar billede cybles Nybegynder
07. juli 1999 - 11:34 #9
t-man : hvad skal vi på den side ??
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. juli 1999 - 22:48 #10
her er en masse applets!

http://hjem.get2net.dk/hirtshals/
Avatar billede mariager13 Nybegynder
28. september 1999 - 19:18 #11
ja, men der er sq ingen med high-score!