Avatar billede s.b.a Nybegynder
10. februar 2002 - 14:28 Der er 17 kommentarer og
2 løsninger

Stil..nogle gode ideer ville være fedt :o)

Hej Alle..

Jeg sidder her og skal aflevere stil i morgen :o).. jeg har fået et Stil hæfte hvor der er 6 emner jeg skal vælge mellem.. jeg har valgt den der hedder "Bubba" det er en novelle. Opgaven lyder sådan: "Skriv en novelle hvor drengen Bubba er hovedperson. Den trykte tekst skal skrives ind som en del af din novelle.

Den trykte tekst:

"Solen fuglte hele tiden efter ham, og han begyndte at få udslæt på huden. Den tørrer, varme vin piskede mod han kinder. Hvor længe skal jeg vente her? tænkte han. Hvornår kommer han?

                Pludselig var der noget, der
                  bevægede sig - oppe på
                  toppen af tårnet. bub-
                    ba kunne ikke rig-
                      tig se, hvad
                          det var.

Spørgesmålet er er der nogen der har nogle gode ideér om hvad jeg skal skrive om????

På forhånd tak ! :o)

S.B.A
Avatar billede jknutz Nybegynder
10. februar 2002 - 14:29 #1
hmm havde det hæfte til en termins hvis du er mere indstiller på at bruge den om pc spil så bare sig til så kan jeg lige sende den
Avatar billede s.b.a Nybegynder
10. februar 2002 - 14:31 #2
jknutz >> det ville da være fedt hvis du ville sende den til mig så kunne jeg lige tage et look på den ;o)

E-Mail: hawjen@wanadoo.dk
Avatar billede milo Nybegynder
10. februar 2002 - 14:38 #3
noget med at han har drukket for meget tomat, derfor solen ikke kan lide ham...og så får han udslæt fordi hans mor spillede stangtennis under graviditeten.
Avatar billede runeevers Nybegynder
10. februar 2002 - 14:44 #4
Hvad med at han har psykiske traumer over at hedde det samme som homo-bubber, og at han derfor saver sin hud af med en manchete mens han sover, helt uden at vide det.

Derudover ville noget med vineddike nok være noget der trækker karakteren opad.

Og så er det ellers bare med at fyre den af med håndtegn og charme..
Avatar billede anuseren Nybegynder
10. februar 2002 - 14:47 #5
Der mangler noget med håndkant slag og flyveskaller...

just a thought...

:oD
Avatar billede runeevers Nybegynder
10. februar 2002 - 14:49 #6
Cirkelskaller..
Avatar billede milo Nybegynder
10. februar 2002 - 14:51 #7
hvad med snegles parringsadfærd??? Det kan nemt presses ind under det med solens tendens til at spille banjo
Avatar billede anuseren Nybegynder
10. februar 2002 - 14:52 #8
Dem har jeg hørt om.... Det er det Cirkeline laver på de små fede mus!
Avatar billede milo Nybegynder
10. februar 2002 - 14:55 #9
det tror jeg også, ham rune er vist fuld af spas
Avatar billede runeevers Nybegynder
10. februar 2002 - 15:01 #10
Eller hvad med en neger iført håndtegn?

Her er lidt inspiration:

http://www.games.privateweb.at/neger/negerlein1.jpg
Avatar billede milo Nybegynder
10. februar 2002 - 15:08 #11
eller hvad med noget mishandling af negere? Altid et emne der giver topkarakter
www.bonzaineger.tk
Avatar billede s.b.a Nybegynder
10. februar 2002 - 15:12 #12
Jamen det skal jo være om ham Bubba :o) og den trykte tekst SKAL indgå i teksten..
Avatar billede runeevers Nybegynder
10. februar 2002 - 15:13 #13
Et emne der også er værd at overveje er vores alle sammens sexmachine. Med lidt teknisk snilde skulle han nok kunne komme til at line bubber.

http://www.sexy-scandinavian.tk/

Eller i orginal version: http://www.itpdk.com/images/b_stefan.jpg
Avatar billede milo Nybegynder
10. februar 2002 - 15:17 #14
Pludselig var der noget, der
bevægede sig - oppe på toppen af tårnet. bub-ba kunne ikke rigtig se, hvad det var. ...Jo nu så jeg da, da solen drejede en halv omgang så jeg bedre kunne se, det var en neger iført håndtegn http://www.games.privateweb.at/neger/negerlein1.jpg . Ved siden af stod hans søn i et glas www.bonzaineger.tk . De stod og uddelte cirkelskaller til forbigående passagerer. Pludselig ramte bonzainegeren ved siden af, hvilket resulterede i en springskalle til den anden neger. Woha han fløj ned fra tårnet og ramte buba i maven. Mmm sagde han mens han glad guflede videre på sin tvebak.
Avatar billede hells Nybegynder
10. februar 2002 - 16:42 #15
Jeg skrev sgu en historie om ham Bubba til terminsprøve. Det handlede om noget med at der var et rumvæsen i tårnet, men det forsvandt ved et stort lysglimt. Senere samme aften oplevede han et kæmpe lysglimt igen. Han sneg sig udenfor. Et stykke fra huset fandt han en UFO fra rummet. Det endede alt sammen med at han vågnede i sin seng flere uger efter, og han var blevet superintelligent, og blevet i besiddelse af evnen til at kunne udføre telekinese. Jeg fik at vide at min historie skilte sig ud, da var mange, der skrev om ham.
Avatar billede s.b.a Nybegynder
10. februar 2002 - 17:04 #16
ok :o)...Men jeg har tænkt på om jeg ikke istedet skal skrive om computer spil "fordomme og virkelighed"
Avatar billede nebuchadnezzar Nybegynder
10. februar 2002 - 17:09 #17
hvis du vælger et andet emne får du højere karakter, den opgave gir mindre fordi den næste er fristil. fx fik mig og min ven begge 6
Avatar billede s.b.a Nybegynder
10. februar 2002 - 17:13 #18
Det forstår jeg ikke helt, hvilken opgave ??
Avatar billede s.b.a Nybegynder
10. februar 2002 - 17:16 #19
Jknutz>>> Vil du sende den der...for jeg sidder stadig og venter :o)

Tak