Avatar billede hhansen Nybegynder
09. februar 2002 - 19:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Opskrift ønskes -> 2 win 98 pc med krydset kabel imellem (ingen hub)

Hej

Jeg skal bare have forbundet 2 pc så de kan dele filer.

Findes der en kær sjæl der har opskriften. jeg mener en trin for trin guide.

Min kammerrat har adsl hos tdc med oncable og nu skal den anden ogås kobles til. jeg har allerede
inst. sygate home netværk. men jeg skal lige lave et alm. netværk mellem de to såvidt jeg har forstået.

Det skulle være nemt. Men jeg kan ikke finde en ordenlig guide på nettet.

opstilling :

Antennestik--------USB MODEM----PC1---(krydset kabel)-----pc2

Det må f..... kunne lade sig gøre

På forhånd tak derude.

Avatar billede zred Nybegynder
09. februar 2002 - 19:04 #1
brug et hub og 2 netværkstik - og opsæt det via det.

MEGA NEMMERE
Avatar billede perplet Nybegynder
09. februar 2002 - 19:05 #2
Han har jo ingen hub....

Se dette indlæg.

http://www.eksperten.dk/spm/153948
Avatar billede snubby Nybegynder
09. februar 2002 - 20:46 #4
mon ikke det letteste er at sætte et
netværkskort i begge maskiner.
Avatar billede hhansen Nybegynder
11. februar 2002 - 09:28 #5
der er netværkskort i beggemaskiner !
Avatar billede hhansen Nybegynder
11. februar 2002 - 09:31 #6
Hej Grinderselv

http://www.eaid.dk/eaid.php?action=vis&mid=1&id=69 >>> gælder denne opsætning også til min opsæting ?
Avatar billede grinderslev Praktikant
12. februar 2002 - 21:40 #7
Noget af det, ja... specielt nok det omkring opsætning af protokoller. Du skal nok ikke lige lave et Coax-netværk :-) men det tror jeg du er klar over.
Avatar billede hhansen Nybegynder
13. februar 2002 - 17:31 #8
Nu er det lykkedes !!!. Det Virker !!!
JGeg giver point til ginderslev for opskriften på netværk, det var den jeg søgte.