Avatar billede tjaz Nybegynder
09. februar 2002 - 14:35 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Lidt feedback ville være godt, tak!

Hej jeg har netop fået min side på nettet og vil gerne høre hvad folk synes...

Sitet har til formål at skaffe mig en praktikplads så jeg vil derfor gerne have noget konstruktiv kritik.

URL: http://www.tjaz.dk

På forhånd tak!

/TjaZ
www.tjaz.dk
Avatar billede mygskys Nybegynder
09. februar 2002 - 14:40 #1
Kære Tjaz

Find dig en retskrivningsordbog...

nye site op og kører.

= det nye site op at køre.

mit eget site som jeg har fået

= mit eget site, som jeg har fået.

kompetence

= kompetance

mygsky
Avatar billede tjaz Nybegynder
09. februar 2002 - 14:49 #2
mygskys > De 2 første fejl er ok ... og rette, men den sidste fejl ... hvis det staves sådan var der nok også noget her:

http://www.komcentret.dk/

som burde lære at stave?
Avatar billede tjaz Nybegynder
09. februar 2002 - 14:50 #3
rettet even :-p
Avatar billede toasteren Nybegynder
09. februar 2002 - 14:56 #4
Kan ikke rigtig finde noget konstruktivt kritik at fyre af, men bortset fra de før nævnte fejl, synes jeg det er en total iorden side!

Designet er ganske enkelt, men alligevel fedt gennemført, og smart !!!

Over and OUT.
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
09. februar 2002 - 14:56 #5
--->tjaz
Cool nok design...
Men ville det ikke være en ide at sætte et billede ind af dig selv, fx under About me ???

Zlimmer ~over&out~
Avatar billede tjaz Nybegynder
09. februar 2002 - 15:00 #6
toasteren > takker .. og de første fejl er blevet rettet :-)

mczlimmer > jow, men jeg skal lige have taget nogen nye :-) .. dem jeg har er ca. 3 år gamle ... så det ville være synd at sige de er up-tp-date :-)
Avatar billede startfirma Nybegynder
09. februar 2002 - 16:06 #7
Bare lige en kort kommentar denne gang..

design = thumbs up :D

mvh  www.startfirma.dk
Avatar billede mr-bob Nybegynder
10. februar 2002 - 01:16 #8
bare lige en notits som jeg lagde mærke til....

jeg syntes du fortæller at du mangler prktikplads/job alt alt for mange gange, det for dig (i hvert fald i mine øjne) til at virke alt for ivrig.

ellers super cool design!

Bob
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
10. februar 2002 - 17:48 #9
--->tjaz
Ok... Det kunne jeg ikke vide...

Zlimemr ~over&out~
Avatar billede sacre_bleu Nybegynder
12. februar 2002 - 17:34 #10
Kunne du ikke lave Sharksforum.com til et link ???
Så undgår selv at skulle til at copy/paste hvis man vil se sitet :)

Ellers meget "najs" site... Det kniber dog lidt med stavningen/formuleringen en gang imellem...

.o0  Sacre_Bleu  0o.
.o0 checking out 0o.