Avatar billede speed.up Nybegynder
08. februar 2002 - 19:16 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

counterstrike

windows restarter når jeg vil spille cs,det er især når jeg bruger boomtown mener det er zonealarm pro der er problemet da den ikke restarter når den er slået fra.
hvad kan jeg gøre da jeg helst vil have zonealarm på???????
Avatar billede -simon- Nybegynder
08. februar 2002 - 19:18 #1
set zone alarm internet security på low når du spiller
Avatar billede speed.up Nybegynder
08. februar 2002 - 19:23 #2
ja det var en mulighed men nok ikke lige den jeg søgte da det er meningen at sikkerheden skal være høj det er jo derfor jeg har den installeret!!!
Avatar billede speed.up Nybegynder
08. februar 2002 - 19:24 #3
skal lige siges at dette problem havde jeg ikke med win me,men har fået det med xp!!
Avatar billede dreamspawn Nybegynder
08. februar 2002 - 19:32 #4
Det har muligvis noget at gøre med den indbyggede firewall i WinXP - det kan jo være at de konflikter
Avatar billede speed.up Nybegynder
08. februar 2002 - 19:36 #5
ellers et rigtigt godt forslag men den indbygget firewall er ikke slået til*gg*
Avatar billede karlslund Nybegynder
08. februar 2002 - 19:51 #6
Hjælper det at sætte Internet Sec. til Low? Prøv lige - hvis det ikke hjælper kan vi nok ikke konfigurere din Zone Alarm til at fungere med CS.
Avatar billede mr.gamma Nybegynder
08. februar 2002 - 23:57 #7
prøv at højre-klik på denne computer, egenskaber, advancert, startup and recovery, fjern fluebenet i automatisk genstart
så skulle den ikke genstarte mere
Avatar billede speed.up Nybegynder
09. februar 2002 - 01:08 #8
det hjælper desværre ikke at sætte den på low,det er dog ikke hvergang den går ned.
ang. at skulle fjerne fluebenet i aut genstart så har jeg gjort det men skidtet genstarter stadigvæk selv eller går kold så jeg må genstarte den.
Avatar billede karlslund Nybegynder
10. februar 2002 - 10:43 #10
Det har da ikke noget med grafikkortet at gøre! Det tror jeg i hvert fald ikke på.

Er det nyeste Zone Alarm du benytter?

Jeg vil tro at dine Zone Alarm blokerer for serveren, og spørger i baggrunden om du vil tillade at den fungerer som server mod internettet. Men det kan du ikke se, for den ligger i baggrunden. Spillet kan nok ikke tåle at blive blokeret, og til sidst booter maskinen. Men det er et gæt, for du har ikke fortalt om den altid gør det ...

I Zone Alarm kan til tilføje programmer manuelt. Prøv at tilføje CS manuelt, og giv den fulde tilladelser.

Hjælper det?