Avatar billede secret Nybegynder
26. februar 1999 - 00:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Timer på ASP-script???

Vil der være muligt (ja, jeg ved godt det er mulig, men ka´ nogen af jer?) at sætte en timer på sit ASP-script. Hvad jeg mener er om jeg, uden at være online, kan få scriptet til fx at sende mails ud til folk på et bestemt tidspunkt??? Det vil være hybridt hvis nogen af jer derude ka´ svare - for jeg selv er ny med ASP ... så jeg har mine begænsninger!!

mvh

Anders
anders@jdsoft.dk
www.jdsoft.dk / hvis I skulle være interesseret i hvad scriptet skal bruges til!
Avatar billede ml@phenomena Nybegynder
28. februar 1999 - 15:41 #1
Der skal en service eller et program til at stå og sende mails afsted, da en
asp side vil blive timeoutet af serveren
Avatar billede secret Nybegynder
01. marts 1999 - 19:26 #2
hmmmmmmmmmmm ... sikker?
Avatar billede ml@phenomena Nybegynder
01. marts 1999 - 23:35 #3
Timeout på ASP bliver defineret på
serveren, derfor vil scriptet blive
timeoutet efter f.eks. 60 sek.
Jeg har selv løst problemet med en
automatisk mailinglist med en service jeg har lavet i c++, som henter dataen
i en access database via ODBC.