Avatar billede lionking11 Nybegynder
07. februar 2002 - 10:29 Der er 1 kommentar

Logfil i Outlook Express

Jeg har sat min OE til at lave en logfil, når der afsendes post. Dette gøres under "Funktioner>indstillinger>Vedligeholdelse. Her sættes hak i "Post", hvor OE så vil lave en logfil ved afsendelse af post. Jeg menes i Windows 98, at filen herefter hedder smtp.log eller noget i den stil. Men hvad hedder filen i XP ? Jeg har afsendt nogle mails, og har herefter prøvet at søge på .log men intet findes ifb. med OE. Jeg har også søgt på .txt filer, men jeg har ikke kunne finde den logfil, som OE registrerer ved afsendelse af post.
Nogen der ved hvad den hedder i XP ?
Avatar billede karlslund Nybegynder
08. februar 2002 - 14:12 #1
Ja, den hedder SMTP.LOG

På min maskine ligger den i:

C:\Documents and Settings\LAK\Local Settings\Application Data\Identities\{3203D4E4-3933-4654-8ACC-63655A457D5D}\Microsoft\Outlook Express

Det er noget tilsvarende på din (LAK er mit brugernavn)