Avatar billede spørgejørgen Nybegynder
14. maj 2000 - 04:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

internet lukker ned automatisk

Når jeg er på internettet, kommer der et vindue frem der spørger om jeg vil forblive online eller lukke forbindelsen ned. det sker hvet 20. min. og det er skide træls, for at sige de på godt jysk.

Jeg har ledt som en gal efter et sted man kan slå det fra, men uden succes.

er der noden der ved hvad jeg skal gøre ???

KH Spørge Jørgen
Avatar billede coma Nybegynder
14. maj 2000 - 04:48 #1
hvis du bruger explorer, kan du prøve at gå inde i "funktioner" (toppen), derefter ned på "internet-indstillinger",, derinde går du inde i "forbindelse",, og så ned på "indstillinger" under "opkaldsindstillinger" ,, derinde går du så inde på "avanceret" og tjekker om der ikke skulle være sat et flueben ved "afbryd forbindelsen, hvis den ikke bruges i X antal min."

Coma :-)
Avatar billede spørgejørgen Nybegynder
14. maj 2000 - 05:32 #2
Tak for det .. nu håber jeg det er i orden.....

du får lige 60 point smidt i nakken *S*

Hej hej