Avatar billede knopper Nybegynder
06. februar 2002 - 23:13 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Asus 50x/Plextor 24/10/40A driver problem

Jeg har installeret win2000 på min maskine men nu kan jeg ikke få få mine cd-rom dreve til at virke,mere
ved ikke helt hvad jeg skal gøre men jeg tror jeg mangler nogle aspi driver.Eller en som kan prøve og forklare mig hvordan jeg kan få det her til at spille igen.Den eneste mulighed er at jeg kan find driver på internet da mine cd-rom dreve jo ikke virker mere.
Håber på at der er en som kan hjælpe mig.
Giver ikke point til nogle som bare siger FORMAT C:
eller geninstaller duer ikke.
Esay Cd Creator 5.0 virker ikke samt cdr-win kan jeg heller ikke få til at virke samt nero 5.5.
Håber på nogle svar samt et par link's hvor på jeg
kan hente den som jeg mangler.

På forhånde tak.

Knopper
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. februar 2002 - 23:25 #1
har du installeret Service Pack 2, kan hentes ved at gå i Start/Update, så kommer du lige til den side hvor SP2 ligger.
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. februar 2002 - 23:28 #2
har du installeret Service Pack 2, hent den via Update
Avatar billede knopper Nybegynder
06. februar 2002 - 23:31 #3
Ja og det hjalp mig hellere ikke noget
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. februar 2002 - 23:41 #4
har du gule anmærkninger i Enhedshåndteringen?

prøv at lukke ned, tag brænderen fra, start maskinen, luk ned og monter brænderen igen.
Avatar billede knopper Nybegynder
07. februar 2002 - 00:01 #5
Ja der er gule anmærkninger i Enhedshåndteringen.
Jeg prøver det i morgen.

Knopper
Avatar billede knopper Nybegynder
07. februar 2002 - 15:53 #6
Jeg har prøvet og tage brænderen fra men det hjalp mig ikke en skid.
Håber på nogle flere forslag til mit problem.
Jeg får gule anmærkninger i Enhedshåndteringen i nu!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede cp1 Nybegynder
07. februar 2002 - 17:19 #7
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. februar 2002 - 17:21 #8
fjern de drivere der har gule anmærkninger.

hvordan sidder brænderen på kontrolleren i forhold til harddiske.
Avatar billede knopper Nybegynder
07. februar 2002 - 20:37 #9
Jeg har fået det til at virke.Jeg blev nødtil at geninstaller win2k
da der gik noget galt med cd-rom driveren til mine drev.
Men ellers mange gange tak for hjælpen.

Knopper
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. februar 2002 - 21:42 #10
hmm, det kunne vi nu nok ha' foreslået dig, men det frabad du dig udtrykkeligt, så undlad venligst dette næste du gang du spørger om hjælp ;O)