Avatar billede morten_hjort Nybegynder
06. februar 2002 - 22:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort til film på computeren...

Bliver billedet bedre hvis der er flere ram i grafikkortet selvok man har en CPU på 1,4 Ghz?
Og hvad er det vigtigste når man skal købe grafikkort(jeg skal have et kabel fra computeren til Tv´et)til filmvisning?
Har i nogle billige ideer?
mvh. morten hjort
Avatar billede microtec Nybegynder
06. februar 2002 - 23:43 #1
Luk lige dette spørgsmål igen.
Du har et med samme ing hold i http://www.eksperten.dk/spm/169214

Det er kun tilladt at oprette et spørgsmål EN gang :o)
Avatar billede cuco Nybegynder
06. februar 2002 - 23:48 #2
Det vigtigste er en god TV-encoder. ATI og Matrox's kort har generelt de bedste, du skal ikke forvente dig for meget af Nvidia's kort. Mængden af ram har ikke noget at sige for billedkvaliteten.
Jeg har ikke lige nogen billige ider, udover et Radeon 7500 kort eller et GeForce2 MX, hvis du insisterer på Nvidia.

Cuco
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
07. februar 2002 - 14:24 #3
Kan man købe en god tv-encoder seperat så man ikke skal investere i et nyt grafikkort?
mvh. Morten Hjort
Avatar billede microtec Nybegynder
07. februar 2002 - 14:30 #4
morten_hjort >> Luk så det ene spørgsmål.
Nu har du oprette "kopi-spørgsmål" 2 gange.
Det er unødvendig støj, der ikke giver flere svar. Desunden er det mod Ekspertens regler.
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
10. februar 2002 - 22:41 #5
Jamen jeg aner fandme ikke hvordan man sletter det ene. Det var sgu da ikke med vilje, det er jo heller ikke særlig praktisk at kigge efter 2 indlæg. Så slap lige af og fortæl mig hvordan man lukker den ene.
Sure stodder....
Avatar billede microtec Nybegynder
11. februar 2002 - 09:14 #6
morten_hjort >> "Sure stodder", hvad er det for en måde at opføre sig på?

Jeg gør dig opmærksom på at det ikke er tilladt at oprette dubletter af spørgsmål, da det fylder Eksperten med unødig støj.
I et af dine andre "dublet-spørgsmål" HAR jeg endda forklaret dig hvordan du lukker det ene.
Avatar billede itbuilder Nybegynder
11. februar 2002 - 13:07 #7
Nej Det vil det ikke for det er filmen som er dårlig kvarligtet.
Jeg har selv nvida gifors 3 64 mb ddr ram. 256 mb ram.
Så det vil ikke hjælpe.

men der noget andet du kan gøre.
Du har jo Tv out. så du kan købe en ledning til 75 kr og så kan du se filmene i meget bedre klvarligtet.

Hilsen

Thomas Schmidt
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
11. februar 2002 - 13:45 #8
Hvad for en slags ledning?

Ja ja, undskyld microtec men der er ikke noget sted hvor man kan lukke den!!!
Morten Hjort
Avatar billede microtec Nybegynder
11. februar 2002 - 13:55 #9
morten_hjort >> Jeg har jo forklaret dig det en gang i http://www.eksperten.dk/spm/169210 men skal da gerne gøre det igen.

Du laver selv et svar og acceptere dit eget svar