Avatar billede pepsi2 Nybegynder
06. februar 2002 - 21:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Funktioner --> Start

Da jeg, smart som jeg er, ville rode lidt med start funktionen, fjernede jeg de fire ting:

Tillad lange menuer
Tillad standardgenvejsmenuer
Tillad indbyggede værktøjsliner
Tillad værktøjslinie-/menuændringer

Men jeg skulle nok lige havde lavet en kopi af databsen inden, for da jeg åbnede den igen, var alt væk, så jeg ikke kan redigere mere i databasen.

Så nu vil jeg gerne høre om det er muligt at få sat tingene på igen, eller om jeg må starte forfra.
Avatar billede pepsi2 Nybegynder
06. februar 2002 - 21:45 #1
Med alt er væk mener jeg ikke data, formularer, osv. Men alt mulighed for at redigere i databasen.
Det jeg leder efter er en måde at åbne den på, så man kan komme ind i selve databasen, og ikke bare køre rundt på de forskellige formularer!
Avatar billede pepsi2 Nybegynder
06. februar 2002 - 21:48 #2
Fandt selv ud af en måde.
Jeg importerede bare alt til en ny database
Avatar billede terry Ekspert
06. februar 2002 - 21:50 #3
well done pepsi2>thats the answer I would have given :o)
Avatar billede pepsi2 Nybegynder
06. februar 2002 - 21:53 #4
Thanks :)