Avatar billede predator Nybegynder
06. februar 2002 - 17:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

XP og 2000 med Ged i Booten

Jeg kører med 2 styresystemer. (XP og 2000) Det ene (XP) ligger på den primære partition og 2000 ligger på en femte partition, dog på samme disk. Er der nogen der ved hvordan linien skal se ud i Boot.ini

Følgende er et uddrag af den og det er den nederste linie jeg er i tvivl om hvordan skal se ud.

[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect
multi(1)disk(0)rdisk(0)partition(5)\WINDOWS2K="Microsoft Windows 2000 Professional" /fastdetect
Avatar billede isbamse Nybegynder
06. februar 2002 - 17:28 #1
Hvor mange gange vil du oprette dette spørgsmål?
Avatar billede hojben Novice
06. februar 2002 - 17:29 #2
Avatar billede predator Nybegynder
06. februar 2002 - 17:30 #3
Gik der alligevel ups i det, den blev ved med ikke at ville gå videre, så jeg gik ud fra der var belastning på serveren.... sorry
Avatar billede predator Nybegynder
06. februar 2002 - 17:32 #4
hvordan lukker man et spørgsmål udover at svare på det og acceptere?
Avatar billede gunno Nybegynder
06. februar 2002 - 17:41 #5
Jeg tror at du er nødt til at lægge Power quest boot magic ind når det er partioneret på den måde....prøv at lægge det samme partition
Avatar billede onki Nybegynder
06. februar 2002 - 19:33 #6
Du mangler lige den første del. Den del der står øverst.

[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(5)\WINNT
Avatar billede predator Nybegynder
07. februar 2002 - 14:26 #7
Ligegyldigt har taget et ghost ind i stedet..... der var ikke noget af det der, der virkede
Avatar billede predator Nybegynder
07. februar 2002 - 14:27 #8
onki >> jeg sagde også det var et uddrag.... det der står der stadig, men nu henledte jeg opmærksomheden på den nederste linie