Avatar billede smerteklub Nybegynder
13. maj 2000 - 16:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Server til *.cgi (*.pl)

"SmerteKlubben" (hjemmeside for personer med stærke og/eller kroniske smerter - www.smerteklubben.dk) søger i forbindelse med serverflytning server til at afvikle "SmerteChatten", der er egen opsætning af Ralps Chat.
Den kører i *.cgi eller *.pl.
Det drejer sig om 4-5 dage, fra i dag lørdag 13/5-2000 til ca. onsdag den 17/5-2000.
På forhånd tak for hjælpen
Painman (alias Finn Rygaard)
Avatar billede doeleman Nybegynder
13. maj 2000 - 19:01 #1
Kan du ikke bruge en af de gratis hosting-services, der tilbyder cgi-bin, som f.eks. http://www.f2s.com og http://www.xodox.dk ?
Avatar billede smerteklub Nybegynder
13. maj 2000 - 19:25 #2
Hej Doeleman
Tak for forslaget. Problemet er, at de fleste gratis steder kun tillader egne scripts, og at der er lukket af for egne.
Jeg har selv konfigureret "SmerteChatten" så den matcher de øvrige sider, og udgør en integreret del af siderne.
Jeg har besluttet at vente til tirsdag med at køre "SmerteChatten".
Til det tidspunkt er du (og andre) velkommen på "SmerteKlubben"
Hilsen
Painman