Avatar billede sanne Nybegynder
06. februar 2002 - 14:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Overførsel af data

Kan man få Access til pr. automatik selv at importere fra en .dat fil f.eks. en gang i døgnet????

Filen der skal importeres fra ligger på samme netværk som databasen.
Avatar billede terry Ekspert
06. februar 2002 - 14:26 #1
.dat what layout does that have?

You could get access to startup at a specific time and run a macro
Avatar billede kasperxb Nybegynder
06. februar 2002 - 14:27 #2
Det kan man godt men det er lidt bøvlet. Måske du skulle bruge MSDE eller SQL server istedet hvor der er en rigtig scheduler?

Du kan lade din Access database kører konstant, med et lille vba script der kigger på om tiden er inde til at starte importen. Den kunne evt. kører en gang i timen eller sådan noget.
/kAsper
Avatar billede terry Ekspert
07. februar 2002 - 08:27 #3
You can use the Scheduled task wizard to start your Access application at specific times. Nothing hard about that!
Avatar billede terry Ekspert
09. februar 2002 - 13:05 #4
sanne> Hows it going here?