Avatar billede buh Nybegynder
06. februar 2002 - 13:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvad vej skal den blæse??

Hey all

Jeg har lige købt en Alpha PAL 8045T og en papst blæser, men hvad vej skal den blæse?? Skal dn trække luften væk fra profilen eller skal den blæse ned på profilen??

På forhånd tak
Avatar billede Chewie Novice
06. februar 2002 - 13:41 #1
ned i profilen !!
Avatar billede buh Nybegynder
06. februar 2002 - 13:45 #2
oki. Takker
Avatar billede cleemann Nybegynder
06. februar 2002 - 13:56 #3
jeg ville mene at den skal blæse væk fra profilen for at få den varme luft væk fra profilen
Avatar billede Chewie Novice
06. februar 2002 - 14:06 #4
den varme luft kommer jo væk lige meget om den blæser ned eller væk spørgsmålet er hvad der gir´ mest
Avatar billede x3me-brain Nybegynder
06. februar 2002 - 15:00 #5
Det giver mest hvis den blæser kold luft ned på profilen, da kold luft har højere varmefylde end varm luft.