Avatar billede thepcycho Nybegynder
06. februar 2002 - 13:29 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

GRATIS webhotel

Jeg er evd at lave selvstændig opgave og ahr brug for et webhotel indenfor 2 timer. Jeg ahr følgende krav:

* Jmail
* Asp

INGEN ftp, da proxyen på min skole ikke tillader mig at logeg på noen som helst FTP server......

Please hjælp mig inden alt for længe!!!!!!
Avatar billede hojben Novice
06. februar 2002 - 13:30 #1
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2002 - 13:31 #2
http://www.brinkster.com
de udbyder ihvertfald asp. men jmail, ved jeg ikke men det er da et besøg værd

rasmus
Avatar billede thepcycho Nybegynder
06. februar 2002 - 13:34 #3
Brinkster understøtter ikke Jmail. Jeg ahr prøvet at ssøge på internet plads. Men det er sådan nogle Youthofamerica og lignende, som tager 2 timer at indlæse
Avatar billede professoren Nybegynder
06. februar 2002 - 13:37 #4
Når du siger du ikke kan bruge FTP mener du nok at du ikke må downloade en FTP-client, ikke?  Du kan stadig bruge FTP fra browseren(hvis du ved hvordan man gør!!)

Vedr gratis webhoteller, prøv

www.freepaq.dk
www.subnet.dk

Du kan oprette en hjemmeside på subnet uden FTP, det kan du ikke hos
freepaq. højben >>Listen på internetplads.dk er ikke altid opdateret, der er "dead links" p.t.
Avatar billede circles Nybegynder
06. februar 2002 - 13:41 #5
Avatar billede thepcycho Nybegynder
06. februar 2002 - 13:49 #6
Nai jeg kan ikke bruge ftp browseren siger: Mappen http://mitwebsted.dk er skrivebeskyttet, fordi din proxy server ikek tillader fuld adgang
Avatar billede thepcycho Nybegynder
06. februar 2002 - 13:50 #7
Subnet understøtter hverken Asp elelr Jmail
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
06. februar 2002 - 15:57 #8
http://www.friserverplads.dk !

Det er ikke så godt, friserverplads er ved at skifte udbyder, og har været nede i et par dage. Jeg ved ikke hvor når den kommer op.

//Snuseren.dk
Avatar billede thepcycho Nybegynder
18. februar 2002 - 00:32 #9
Ingen brugbare svar!!!