Avatar billede fynbo Nybegynder
06. februar 2002 - 12:21 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

eshop

hey!... spurgte for en tid side, hvad i synes om www.inmusic.dk, nu er siden lagt ud igen, med nyt design...

der er selvfølgelig stadig nogle steder, som siden ikke virker, mend et åbner off. med dankort betaling d. 1 marts...

men hvad synes i?
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. februar 2002 - 12:28 #1
http://www.inmusic.dk

Det ser ganske godt ud!!

Jeg ville lade cd'erne være i 2 spalter, da der er masser af plads.

Del det evt. op efter genré på forsiden også..
Avatar billede a_c Nybegynder
06. februar 2002 - 12:33 #2
Der er et eller andet galt. Når jeg klikker musik>>blandet>> absolute music så får jeg vist "meet the parents" dvd filmen.
Når en kategori spænder over flere sider og jeg kliker på et af side- tallene sker der noget mærkeligt.
Når den ikke kan finde billedet til en post virker det lidt amatøragtigt at der ikke er taget højde for at det kan ske.

Det ser ellers OK ud.

a_c
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
06. februar 2002 - 12:35 #3
Hvor er Ja / Nej understreget som om det var ét link?

Minus i indkøbskurven virker ikke - dvs jeg kan ikke fjerne
en vare igen. Det er også "kryptisk" hvad "-" og "+" skulle
betyde. Det skal du skrive bedre.

Hvordan kommer man tilbage til den side hvor man lagde en
vare i kurven?

Jeg "købte" Future Trance 18 til  209,95 DKK, og det står den
til i indkøbskurven, men der står også: Ialt: 168 kr. (inkl. forsendelse eller rabat)
...og ingen rabat er anført.

På det tidspunkt hvor jeg skal skrive navn og adresse har jeg
ingen anelse om hvordan jeg skal betale. Dankort, GIRO,
efterkrav? Jeg kom ikke længere, og ville heller ikke i virkelighedens
verden tage dette skridt. I mister derfor klart kunder på det.
Avatar billede fynbo Nybegynder
06. februar 2002 - 12:36 #4
ja, det var de fejl, jeg snakkede om, det bliver hurtigt rettet, senere
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
06. februar 2002 - 12:37 #5
Ok - jeg udfyldte ikke navn eller noget. Men jeg kom videre
ved tryk på Trin 2/3. Heller ikke Dankort blev udfyldt. Men
jeg trykkede videre, og fik

Microsoft VBScript runtime error '800a000d'

Type mismatch: 'amount'

/secure/capture.asp, line 217

fra freepay.dk.

Der er sådan lidt ting der ikke helt virker :))
Avatar billede fynbo Nybegynder
06. februar 2002 - 12:39 #6
den regner fanme weird... tjekker lige hele systemet igennem... vi kørte omkring 60 test på et tidspunkt, uden der var fejl, men så indlæste dht.dk en backup, og siden har bare været fucked total op
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
06. februar 2002 - 12:43 #7
Ha' altid din egen backup :)

Er det ikke lidt dumt at be' os finde fejl du godt ved er det?
Det virker som om vi spilder vores tid.
Avatar billede fynbo Nybegynder
06. februar 2002 - 12:47 #8
det var faktisk mere designet, jeg tænkte på.. ikke så meget funktionaliteten :D
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
06. februar 2002 - 12:51 #9
Ah, ok, det skal jeg ikke blande mig i - det er jeg ligeså dum til
som Anders Fogh er til politik.
Avatar billede a_c Nybegynder
06. februar 2002 - 12:57 #10
ok der erikjacobsen!
Man fornemmer måske en mindre utilfredshed med det politiske landskab i dk lige nu.
:o)
a_c
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
06. februar 2002 - 13:08 #11
Det er "den håndværksmæssige udførelse",  jeg hentyder til :)
Avatar billede sacre_bleu Nybegynder
12. februar 2002 - 17:47 #12
Bare min lille mening...
1. Ville det ikke være bedre hvis alle de vandrette linier helt ude til højre var lige over hinanden istedet for forskudte... Det virker lidt forvirrende i mine stakkels små øjne ;)

2. Hvorfor har du valgt en helt anden farve til "Nyeste DVD"-menuen ?

3. Hvorfor kan man scrolle så langt ned til ingenting på forsiden ?

og sidst men ikke mindst : <design> nice site! </design> ;)

Sacre_Bleu - checking out!

P.S. Hvad er der nu galt med Anders Fjogh?
Avatar billede fynbo Nybegynder
15. januar 2003 - 08:01 #13
Smid lige et svar, Erik...
Lukker spørgsmålet, så snart du også har svaret ;)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. januar 2003 - 12:15 #14
Det er fint du får det klaret i dette årtusinde :)
Avatar billede a_c Nybegynder
15. januar 2003 - 12:25 #15
Men hvad dælen skete der med dit website ?
Nu kan man jo ingenting mere - eller kan jeg bare ikke finde ud af klikke
på det rigtige sted.
A_C