Avatar billede deagua Nybegynder
06. februar 2002 - 09:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

.DAT til .MOV

Nogen der ved hvordan jeg kan lave en .DAT fil om til .MOV ???? Hvilket programm.. skulle gerne kunne hentes freeware el demo program! :)
Avatar billede razorgoose Nybegynder
06. februar 2002 - 09:23 #1
du kan prøve med VDC Gear....
http://dvd.box.sk/searchN.php3?srch=vcd+gear&co=6
prøv det...
Avatar billede deagua Nybegynder
06. februar 2002 - 09:28 #2
Tak! Jeg tester lige! :)
Avatar billede deagua Nybegynder
06. februar 2002 - 09:31 #3
Deeeet virkede!!! TARK DU!! *G*
Avatar billede razorgoose Nybegynder
06. februar 2002 - 10:01 #4
fedt...glad for at det virkede...det kan total mange fede ting..
sågar hvis du downloader en film,der skal brændes for at se den,kan du køre den igennem og lægge den i divx/avi format og se den istedet for at brænde den:)
have PHUN ...