Avatar billede twister2010 Nybegynder
06. februar 2002 - 09:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mit VB program kører kun på min maskine

Hejsa
Jeg har lavet et vb program der anvender en komponent der hedder msinet. Denne komponent findes kun på min maskine. Hvordan installer jeg denne komponent på en anden maskine, så programmet også kører på denne?. filen hedder MSinet.ocx.
Avatar billede kedde65 Praktikant
06. februar 2002 - 09:51 #3
Du kan bruge package and deployment wizard til at pakke dit program med. Denne guide vil selv finde dependencies mellem din exe fil og de externe ocx'er der bruges. Dvs. når du installerer dit program vil installationsprogrammet selv installere din OCX.

Kedde
Avatar billede twister2010 Nybegynder
06. februar 2002 - 10:04 #4
Det var det som skulle til. Jeg takker